beantwoord

Onverwachte bijbetaling voor toestel, terwijl dit niet is afgesproken

• 27 september 2016
  • 5 reacties
  • 234 x bekeken

Beste Tele2,

Ik heb gisteren een Apple IPhone 6S Space Grey 32GB besteld in combinatie met Tele2 Mobiel 4G 8000MB internet met een contractduur van 24 maanden.

Kosten:
- 25 euro voor het abonnement (maandelijks)
- 17 euro voor de telefoon (maandelijks)
- 30 euro aansluitkosten (eenmalig)
- 7 euro verzendkosten (eenmalig)
- 0 euro nummerbehoud
- 0 euro eenmalige kosten voor de telefoon

Deze kosten staan ook op de site weergegeven. Bron: https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/apple-iphone-6s-32gb/?data=8000&subscriptiontype=556

Nadat ik mijn bestelling had bevestigd, heb ik meerdere mails gekregen van Tele2. In een van de mails stond ook een kostenspecificatie. In deze specificatie staat opeens een bijbetaling voor het toestel van € 72! Ik vraag mij af waar deze 72 euro vandaan komt, omdat er duidelijk en meerdere malen staat aangegeven dat de eenmalige kosten voor het toestel € 0 bedragen.

Ik zie graag een reactie tegemoet.
icon

Beste antwoord door Dhr Simons 28 september 2016, 13:28

Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Zoals ik het begreep staat de verkeerde prijs weergegeven op de website. Uiteindelijk is er besloten dat ik de 72 euro niet hoef te betalen.

Wel is het jammer dat de prijs op de website tot op heden nog niet is aangepast. Ik denk dat hierdoor meerdere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen als ik...

Ten slotte wil ik de mensen bedanken die met mij hebben meegedacht 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien bedoelen ze de eerste factuur is 25 euro + 17 euro + 30 euro is 72 euro?
Misschien bedoelen ze de eerste factuur is 25 euro + 17 euro + 30 euro is 72 euro?

Bedankt voor je reactie. In de bijlage vindt je de kostenspecificatie die ik via de mail heb ontvangen, dit maakt het misschien iets duidelijker.
Reputatie 7
Badge +4
Ja, dat ziet er inderdaad niet goed uit.. Zou even de klantenservice bellen. Wij klanten op dit forum kunnen dat niet voor je aanpassen.
Reputatie 2
Badge
Hoi, voor dit issue kun je een vergoedingsformulier invullen op www.tele2.nl/vergoeding. even uitleggen wat er aan de hand is

Is bekend bij tele2
Ik heb gisteren telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Zoals ik het begreep staat de verkeerde prijs weergegeven op de website. Uiteindelijk is er besloten dat ik de 72 euro niet hoef te betalen.

Wel is het jammer dat de prijs op de website tot op heden nog niet is aangepast. Ik denk dat hierdoor meerdere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen als ik...

Ten slotte wil ik de mensen bedanken die met mij hebben meegedacht 🙂