beantwoord

Ontvangst S4 Mini

• 16 March 2015
  • 13 reacties
  • 400 x bekeken

Beste,

Ik heb thuis én op mijn werk geen telefonisch bereik én thuis beschik ik ook niet over mobiel internet. Dit resulteert er in dat ik niet kan bellen, sms'en en thuis dus ook niet gebruik kan maken van internet. Hierdoor wil ik graag mijn overstappen naar een andere provider, waar ik wel kan bellen, sms'en en gebruik kan maken van internet.

Ik heb de dekkingskaart bekeken, en ik heb inderdaad thuis en op mijn werk geen/nauwelijks dekking.
Het opnieuw instellen van mijn internet helpt ook niet. (Forum 'FAQ: MIJN 3G WERKT NIET OPTIMAAL')

Wat zijn de mogelijkheden om mijn contract te beëindigen (1), en de eventuele financiële gevolgen hiervan (2)?

Groetjes,

Hubert
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 12 April 2015, 14:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Badge +5
Je kunt het telefonisch aangeven bij tele2 of hier wachten op een medewerker zijn/haar reactie.

Als je hier wacht dan zal de medewerker om je gegevens vragen die je in een privebericht naar die persoon moet sturen (dat doe je door op zijn/haar naam te klikken en bericht te kiezen). Zet hier in het topic zelf nooit privegevens neer.

Ze zullen dan wel onderzoeken wat het probleem is en kunnen ze het niet oplossen dan kunnen ze kosteloos je abo beeindigen. Als je een toestel bij het abo hebt dan moet je daar meestal nog wel het restant van betalen wat je anders via je abonnementskosten afbetaald zou hebben. De hoogte daarvan hangt af van het toestel.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Hubert,
Het is jammer dat de service van dermate niveau is dat je er nu zo over denkt.
Heb je wel goed gekeken of al je instellingen goed staan? Dat kan je hier doen:
Toestelhulp - Tele2
Om welk toestel gaat het precies?
Ik wil je er graag bij helpen en kijken of alles goed staat voordat we verdere stappen ondernemen.
Laat het me weten.
Groeten,
Ben
Beste Ben,

Ik heb je een privébericht gestuurd met de gevraagde informatie.

Groetjes,

Hubert
Beste Ben,

Omdat je niet reageert op persoonlijke berichten hierop mijn antwoord:

Heb je wel goed gekeken of al je instellingen goed staan?
Ja, mijn instellingen staan goed. Ik heb naast het opnieuw instellen van mijn telefoon mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen.

Om welk toestel gaat het precies?
Het gaat om een Samsung Galaxy S4 mini.

p.s. Ik ben niet in staat om de status van mijn vraag (beantwoord) te veranderen.
Badge +5
@ Hubert

Je kunt moderators niet ongevraagd priveberichten sturen, dat is geblokkeerd. Pas als zij er specifiek aan jou om vragen om dat te doen is het voor jou mogelijk.

Met laat het me weten bedoelt hij hier in het topic.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Hubert,
Bedankt voor je reactie. Het klopt wat Bas2577 zegt, dat we niet ingaan op ongevraagde prive-berichten. Daarvoor mijn excuses.
Echter wil ik je natuurlijk wel helpen in deze zaak.
Je zegt dat je problemen ondervindt met de Samsung S4 Mini.
Ik wil graag van je weten of je hetzelfde meemaakt als je de simkaart in een ander toestel doet.
Ook is goed om te checken of een simkaart van een andere provider wel goed werkt in het toestel.
Zo kunnen we nagaan of er een probleem is met de simkaart en/of toestel.

Ik hoor graag je bevindingen. En als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Groet,
Ben
Het wisselen van toestel en simkaart helpt niet. Het invoeren van een simkaart van een andere provider in mijn toestel kan ik niet, ik beschik maar over 1 simkaart.

Het probleem ligt mijns inziens niet bij mijn simkaart of toestel, maar het probleem ligt bij de dekking van tele2.

Wat zijn de mogelijkheden om mijn contract te beëindigen (1), en de eventuele financiële gevolgen hiervan (2)?
Reputatie 6
Badge +5
Beste Hubert,
Jammer om te horen dat het niet werkt. Ik snap dat je niet een simkaart van een andere provider hebt.
Maar kan je de simkaart in een ander toestel doen, zodat je dan kan checken of het netwerk en mobiele data beter werkt.
Als je wilt zien hoe de dekking is in jouw woonplaats, kan je de Dekkingskaart raadplegen.
Hoe zie je 2G en 3G dekking bij jou? Ik hoor het graag.
Groet, Ben
Ik heb de dekkingskaart al bekeken. (originele bericht)
Bij zowel 2G als 3G is mijn gehele woonplaats geel.

Als ik mijn SIM-kaart in een ander toestel doe, en dan vanuit mijn woonplaats probeer te bellen gaat dit nog steeds niet. Ik heb simpelweg geen bereik

Graag wil ik antwoord op mijn oorspronkelijke vraag:4

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Hubert, bedankt voor je reactie.
Ik wil het graag verder onderzoeken, om te zien of we het kunnen oplossen.
Dat willen we graag eerst zien te realiseren. Dan kunnen we daarna praten over eventuele financiële gevolgen en/of het beëindigen van het abonnement. Maar laat ons eerst alsjeblieft checken of we meer kunnen doen voor je.

Ik ga het onderzoek opstarten. Ik heb al je gegevens en we zullen snel contact met je opnemen om de zaak met je te bespreken.
Kunnen we je bellen tijdens kantooruren volgende week? Ik heb je hierover nog een prive-bericht gestuurd.
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste Hubert,
We hebben je vandaag proberen te bellen, helaas kregen we je niet te pakken.
Is er een ander nummer waar we je op kunnen bellen, of een tijd waar het beter schikt?
Laat het me weten en dan doen we ons best er rekening mee te houden.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste Hubert,
Vandaag hebben we weer een poging gedaan je te bereiken, zonder resultaat.
We vernemen graag wanneer je beschikbaar bent deze week. Anders sluiten we de zaak over een weekje.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste Hubert,
Ik heb vernomen dat je een van mijn collega's gesproken hebt, en dat jullie samen tot een goede oplossing zijn gekomen.
We zijn blij dat we dit hoofdstuk nu kunnen afsluiten en dat beide partijen content zijn met de uitkomst.
Helaas betekent dit voor ons dat we je kwijt zijn als klant. Dit is een gezamenlijk besluit, dus daar kunnen wij ook mee leven.
We wensen je veel succes elders. Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, kan je het altijd laten weten.
Groet,
Ben