Ik heb thuis én op mijn werk geen telefonisch bereik én thuis beschik ik ook niet over mobiel internet. Dit resulteert er in dat ik niet kan bellen, sms'en en thuis dus ook niet gebruik kan maken van internet. Hierdoor wil ik graag mijn overstappen naar een andere provider, waar ik wel kan bellen, sms'en en gebruik kan maken van internet.
Ik heb de dekkingskaart bekeken, en ik heb inderdaad thuis en op mijn werk geen/nauwelijks dekking.
Het opnieuw instellen van mijn internet helpt ook niet. (Forum 'FAQ: MIJN 3G WERKT NIET OPTIMAAL')
Wat zijn de mogelijkheden om mijn contract te beëindigen (1), en de eventuele financiële gevolgen hiervan (2)?
Groetjes,
Hubert
Beste antwoord door Ben van Tele2
Beste Hubert,
Ik heb vernomen dat je een van mijn collega's gesproken hebt, en dat jullie samen tot een goede oplossing zijn gekomen.
We zijn blij dat we dit hoofdstuk nu kunnen afsluiten en dat beide partijen content zijn met de uitkomst.
Helaas betekent dit voor ons dat we je kwijt zijn als klant. Dit is een gezamenlijk besluit, dus daar kunnen wij ook mee leven.
We wensen je veel succes elders. Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, kan je het altijd laten weten.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht
Ik heb vernomen dat je een van mijn collega's gesproken hebt, en dat jullie samen tot een goede oplossing zijn gekomen.
We zijn blij dat we dit hoofdstuk nu kunnen afsluiten en dat beide partijen content zijn met de uitkomst.
Helaas betekent dit voor ons dat we je kwijt zijn als klant. Dit is een gezamenlijk besluit, dus daar kunnen wij ook mee leven.
We wensen je veel succes elders. Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, kan je het altijd laten weten.
Groet,
Ben