vraag

ontvangst mobiel niet goed

  • 18 september 2020
  • 4 reacties
  • 161 x bekeken

Waarom MijnTele2 heel slechte ontvangst 

mij heb al een andere toestellen geprobeerd het is nog steeds hetzelfde?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ervaar je dit op één plek of in meerdere steden? Binnen of buitenshuis? Sinds wanneer ben je klant voor mobiel? Heb je de simkaart in een ander toestel geprobeerd?

Ik heb in denbosch en Amersfoort en a’dam 

geprobeerd het is zelf de ik heb zelf iPhone 7

en ik heb bij iPhone 8 geprobeerd maar het is nog steeds het zelfde 

 

mvg.OK

Reputatie 7
Badge +1

Als het op meerdere toestellen en in meerdere grote plaatsen niet goed is, dan zou ik een nieuwe simkaart proberen.

Reputatie 5
Badge

Hey @Okahya,
Welkom op de Community! Een goed werkende verbinding is natuurlijk wel zo handig, zeker in deze tijd. Ik ga dus meteen met je meekijken! 

Goed dat je al hebt geprobeerd om jouw simkaart in een ander toestel te doen. Het kan inderdaad aan de simkaart liggen maar om dat uit te sluiten moeten we even wat dingen checken. Heb je al eens je telefoon helemaal uitgezet en weer opnieuw opgestart? Dat helpt met een hoop verbindingsproblemen. Heb je ook al gekeken of je de laatste updates geïnstalleerd hebt? Dat is wel nodig om een optimale verbinding te kunnen garanderen. Het kan zijn dat er iets niet goed ingesteld staat in je toestel. Check daarvoor dit topic met handige informatie om je instellingen te checken! 

Laat je ons weten of het heeft geholpen? We staan voor je klaar! :thumbsup:

Reageer