beantwoord

Ontvang geen vergoeding

• 25 januari 2017
  • 14 reacties
  • 297 x bekeken

Reputatie 4
Badge
In oktober is een vergoeding toegezegd, die ik nog steeds niet heb ontvangen. Volgens de klantenservice had dit al met een aantal facturen verrekend kunnen (en moeten) worden, maar dit is niet gebeurd.

Ik wacht dus na twee maanden nog steeds op de vergoeding, maar het incasseren van facturen doen jullie wel lekker snel. Heel vervelend natuurlijk! Wanneer kan ik deze vergoeding nou eindelijk verwachten?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 16 februari 2017, 11:45

Hoi Daan,

De betaling staat op de lijst, dus als je het nog niet hebt ontvangen, dan zal dat binnen twee weken gebeuren.
Ik ga dit topic nu sluiten omdat het verder is opgelost.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Ik zou maar weer een melding maken, klacht en vergoedingformulier invullen... Ik hoop dat je bewijs hebt van die vergoeding? Ik laat tegenwoordig alles per mail bevestigen. Want zelf hebben ze geen idee wat ze toezeggen, laat staan dat er een keer afspraken nagekomen worden...
Reputatie 4
Badge
Melding, klacht en vergoedingsformulier al veel te vaak gedaan, helpt allemaal niks.
De vergoeding is toegezegd via Facebook, dus mocht het nodig zijn kunnen ze daar kijken.

Ik heb inderdaad vaker problemen gehad met beloftes van Tele2 die ze later toch maar niet wilden nakomen.
Geef niet op! Doe ik ook niet 😉 De aanhouder wint...
Reputatie 4
Badge
Oh dat komt zeker goed! ;-)

Ik ben al sinds november 2015 hiermee bezig. In oktober 2016 hebben ze dan eindelijk hun fout toegegeven.
Oef. En ik maar denken dat mijn geduld al op de proef gesteld was....
Reputatie 4
Badge
Nou, dat is het ook. Helaas is dat hoe het werkt bij Tele2.

Ik ben heel benieuwd wat voor smoesjes ze nu weer hebben.
Reputatie 7
Badge +4
Volgens het forum worden vergoedingen alleen toegekend via het vergoedingsformulier. Maar goed dat je het nu op papier hebt.
Uiteindelijk heb ik de vergoeding het allerliefst op mijn rekening staan 😉 Maar in het tergende tempo van Tele2 zal dat nog wel even op zich laten wachten....
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Daan,

Super vervelend dat je al zo lang op je geld moet wachten, ik heb een verzoek ingediend bij mijn collega om de betalingen in het systeem glad te trekken.
Ik hou je op de hoogte over de voortgang.

Groetjes Tom
Hoi Daan,

Super vervelend dat je al zo lang op je geld moet wachten, ik heb een verzoek ingediend bij mijn collega om de betalingen in het systeem glad te trekken.

Groetjes Tom

Hoi Tom,wanneer reageren jullie op mijn topic over in de min? Ik wacht bijna 5 dagen.
Reputatie 7
Badge +4
Bosniangirl, het is niet de bedoeling dat je in elk topic een off topic post plaatst om moderators naar jouw topic te laten kijken. Dat is tegen de huisregels.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Daan,

Groetjes Tom

Hoi Tom,wanneer reageren jullie op mijn topic over in de min? Ik wacht bijna 5 dagen.

Bosniangirl, het is niet de bedoeling dat je in elk topic een off topic post plaatst om moderators naar jouw topic te laten kijken. Dat is tegen de huisregels.
Precies dit
Reputatie 4
Badge
Tom, ik werd vorige week hierover gebeld. Toen werd gezegd dat ik de vergoeding eind vorige week op mijn bankrekening zou moeten hebben, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Heb jij misschien meer informatie voor mij?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Daan,

De betaling staat op de lijst, dus als je het nog niet hebt ontvangen, dan zal dat binnen twee weken gebeuren.
Ik ga dit topic nu sluiten omdat het verder is opgelost.

Groetjes Tom