vraag

Onterechte registratie Preventel. Graag opheffen!

  • 14 juni 2019
  • 4 reacties
  • 342 x bekeken

Beste,

Ik heb het verhaal al vaker langs zien komen op dit forum. Een aantal dagen geleden kreeg ik een mail van PReventel dat ik door tele2 zou zijn geregistreerd. Gebeld met tele2; geen openstaande facturen. Gebeld met BOS; er is geen dossier aanwezig. Informatieverzoek gedaan bij Preventel en daarvan kreeg ik vandaag een brief dat ik inderdaad geregistreerd ben door tele2 als wanbetaler en dat dit dus gevolgen heeft voor het aflsuiten van abbonnementen voor mobiel en internet ed.

Een paar keer gebeld met de klantenservice van Tele2, maar niemand kan me helpen. Er staan geen facturen open en niemand kan me doorverbinden met de afdeling die gaat over de registraties.

Ik zou graag zien dat dit zsm wordt opgelost.

Met vriendelijke groeten,

JM van den Berg (Annemarie)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 2
Hi Annemarie,

wat een vervelende situatie zeg!
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
naam, volledig adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Beste Bernadet, ik heb je zojuist een privé-bericht gestuurd met de gegevens.

met vriendelijke groeten,

Annemarie
Reputatie 2
Ik heb je bericht gezien, ik pak het zo verder op. Dank je wel!
Reputatie 2
Naar aanleiding van je prive bericht, hebben wij contact met elkaar gehad.
Omdat ik geen reacties meer heb ontvangen, sluit ik dit topic.

Gr, Bernadet