beantwoord

Onterechte registratie Preventel

• 8 mei 2019
  • 6 reacties
  • 2563 x bekeken

Hallo. Ik wil graag mijn abonnement verlengen maar ik sta dus geregistreerd bij Preventel. De registratie komt bij jullie vandaan en is door Bos incasso gedaan. Ik heb hun gebeld en ik heb helemaal geen openstaande rekeningen meer. Uiteraard heb ik een bezwaar ingediend bij preventel maar hoe lang gaat dat allemaal duren. Jullie moeten toch die registratie ongedaan maken.
Op uw antwoord verblijf ik
Groetjes Silvia.
Ik ben echt al jaren klant bij jullie en het gaat om een toestel van 240 euro maar.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 9 mei 2019, 09:45

Hallo Silvia,

De registratie wordt automatisch binnen tien werkdagen verwijderd wanneer de openstaande facturen voldaan zijn. Je hebt dus al bezwaar ingedient begrijp ik en heb je al bericht ontvangen van Preventel dat je bezwaar is doorgestuurd naar ons?

Het bezwaar zal dan binnen 5 dagen worden verwerkt.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoe lang geleden heb je die laatste factuur aan BOS incasso betaald? Bij Preventel staat inderdaad: "De administratieve verwerking zal enige tijd vragen."
https://www.preventel.nl/registratie-beeindigen/
Reputatie 4
Badge
Hallo Silvia,

De registratie wordt automatisch binnen tien werkdagen verwijderd wanneer de openstaande facturen voldaan zijn. Je hebt dus al bezwaar ingedient begrijp ik en heb je al bericht ontvangen van Preventel dat je bezwaar is doorgestuurd naar ons?
Het bezwaar zal dan binnen 5 dagen worden verwerkt.

Groet Petra
Hoi Petra
Ik heb nog geen bericht gehad maar de registratie is van nov 2018 dus de registratie had dus eigenlijk allang weg moeten zijn.

Mvg
Silvia
Reputatie 4
Badge
Hoe lang is het geleden Silvia dat je bezwaar hebt ingedient bij Preventel?

Groet Petra
Ik heb vandaag een brief gehad dat ze de registratie zo spoedig mogelijk verwijderen.

Met vriendelijke groet.
Silvia
Reputatie 4
Badge
Ah kijk eens aan. Dan kan het nu niet lang meer duren voordat je je abonnement kunt verlengen !

Ik ga het topic hierbij dan ook sluiten.

FIjne dag, Petra