beantwoord

Preventel registratie nog niet verwijderd

  • 22 July 2021
  • 6 reacties
  • 297 x bekeken

Ik zal zo duidelijk  mogelijk proberen te zijn.. maar ik ben er inmiddels helemaal klaar mee.
Ik heb in een periode van een half jaar 10 keer gebeld met de klantenservice.

1e keer dat ik belde werd er geen case aangemaakt, 2e keer werd de case gesloten omdat er een miscommunicatie onderling was. 3e keer nieuwe lopende case wordt niet opgepakt! 
ik zou inmiddels 5 a 6 keer terug gebeld worden, ik ben precies 0!! keer terug gebeld. 

Telkens loze beloftes, mijn klachten worden online “niet in behandeling genomen” 


Het probleem is als volgt, ik zou hier ook bewijzen bij toevoegen. 
in 2018 had ik financiële problemen, hierdoor heb ik een schuld opgebouwd bij TELE2
Wij hebben een schikkingsvoorstel gedaan welke des tijds geaccepteerd is door TELE2 zie afbeelding
 


 

Zoals u kan zien is eind Januari het schikkingsvoorstel geaccepteerd, op 1 Februari 2021 is de betaling gedaan , zie onderstaande afbeelding.. 
 



De preventel registratie is na het schikkingsbedrag niet verwijderd! Ik ben hier nu een half jaar mee bezig!! telkens wordt ik ondanks de belofte niet terug gebeld volgens afspraak.. 
De juiste afdeling is voor mij als consument niet bereikbaar, klachten worden niet behandeld/ serieus genomen. 
Ik vind de hele werkwijze schandalig! 


Ik kan het verhaal niet duidelijker maken, de klantenservice medewerkers zien allemaal dat er geen lopende achterstand is, en ik kan dmv een afschrift bewijzen dat er betaald is. 
Hoe duidelijk kan het zijn.. ik sta onterecht geregistreerd en kan inmiddels al een half jaar geen contract afsluiten bij andere providers.

Ik ben op alle sites negatieve reviews aan het achterlaten en mijn ervaring te delen in de hoop dat er eindelijk iemand van TELE2 contact opneemt tot zo ver geen geluk! 
Ik blijf het proberen, mijn verzoek is blijft staan de registratie per onmiddenlijk verwijderen

MVG


(Extra; Huidige lopende Case nummer; 54449586)

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 23 July 2021, 15:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Beetje zoals ik gewend ben van TELE2 ook hier helaas geen reactie op 

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een klant helpt klant community. Mijn advies is om bij Preventel een bezwaar aan te tekenen.

Zou het kunnen zijn dat als je een schuldregeling hebt getroffen en maar een deel van de uitstaande factuur hebt betaald dat wel akkoord is gegeven, maar dat ze bij Preventel willen voorkomen dat je dan weer een nieuwe toestel lening aangaat?

Dit is een TELE2 issue, zoals mijn hele betoog al aangekaart heeft.
De registratie staat er door TELE2 en moet door TELE2 verwijderd worden.
Preventel kan hier niets in betekenen, preventel werkt in opdracht en registreert alleen. 

Na afbetaling wordt de registratie binnen 30 dagen verwijderd, voorgaande achterstanden hebben geen invloed op nieuwe abonnementen zolang de schuld is ingelost. 

er is iets fout gegaan in het TELE2 Systeem met de afbetaling van de schikking waardoor TELE2 mij niet heeft afgemeld, dat werd mij telefonisch al uitgelegd. 
Dat het vervolgens een half jaar en langer moet duren en er 10 valse beloftes gemaakt worden dat is ronduit schoftelijk. 

De reden dat ik hier mijn klacht plaats is omdat op geen enkel andere manier contact met iemand te krijgen is die er iets aan kan doen. 

het is een regel recht zooitje!

morgen wordt er een aangetekende brief met ultimatum verstuurd indien geen reactie volgt er een dagvaarding. 

Reputatie 7
Badge +8

Hier zul je volgens mij geen officiële reactie van tele2 krijgen. De moderators kunnen vaak meer bewerkstelligen dan de helpdesk, maar dan gaat het meestal over kleinere zaken die door hun naar de juiste persoon geleid worden. Dit soort dingen kunnen niet via een forum aangepakt worden. Veel te groot! 

Andere klanten zoals ik zien dit en denken ojee, gelukkig heb ik nooit problemen. Maar verder gaat het niet. Daar heb je eigenlijk ook niks aan.

Als je een zaak wilt beginnen, de geschillencommissie is veel goedkoper!

Veel succes ermee. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Dave, ik snap dat de situatie waar je in zit natuurlijk niet fijn is. 

@eric en @theocoppes hebben echter helemaal gelijk. Dit is een klant-helpt-klant Community en dit kan hier niet opgepakt worden.

Zou je ons via een privebericht op Facebook bovenstaande bericht, inclusief screenshot willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat deze gelijk doorgezet wordt naar de afdeling die je hierbij zal helpen. :smile:

Dag Marciano, 

Als ik nav jou bericht in contact kom met de juiste afdeling die mij uiteindelijk wel helpt dan heeft dit topic uiteindelijk toch zijn beoogde doel bereikt

Ik zal een fb bericht sturen 

 

mvg