beantwoord

Onterechte incasso

• 24 april 2017
  • 4 reacties
  • 89 x bekeken

Goede avond,

Ik heb al eerder een topic aangemaakt, maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb toen gecommuniceerd met Mark, wellicht dat hij me weer verder kan helpen.

Ik zou het ten onrechte betaalde bedrag aan het incasso bureau teruggestort krijgen maar dat is nog steeds niet gebeurt.

2 weken geleden kreeg ik weer een aanmaning maar nu voor € 20, ik heb gelijk met de klantenservice gebeld, ze zouden het oplossen en ik zou het geld teruggestort krijgen, het kan toch allemaal niet zo moeilijk zijn om iets gewoon netjes op te lossen.
Er zijn bij jullie gewoon veel te veel kanalen waar alles langs moet, en de ene weet van de ander niet wat er gedaan is wat er nog gedaan moet worden. Er is bij Tele2 nog heel veel te verbeteren.

Het rare is wel dat Tele2 wel herinneringen kan sturen, dan weten ze je wel te vinden, maar alles wat niet in het voordeel van Tele2 is wordt afgeschoven als "dat hebben mijn collega's bij de afdeling Finance" nog niet afgehandeld. Wat heb ik daar nou aan?

Zorg nou alstublieft dat dit opgelost wordt.

Alvast bedankt.

Groet,
Trijnnie Eelsing (namens Rudy Eelsing)
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 25 april 2017, 08:23

Goedemorgen!

Mijn collega Mark is op vakantie dus ik heb mij in de eerder communicatie verdiept!

Op 19 april is het issue met de betalingen en afmelding opgelost en is er een credit in het systeem gezet, de kosten die nu in rekening zijn gebracht waren al opgemaakt.
Het te veel betaalde bedrag is inclusief met wat er nu wordt afgeschreven is gecrediteerd en zal worden verrekent of worden terug gestort.

De incasso die nu heeft plaatsgevonden konden wij niet tegenhouden omdat het verzoek al was verzonden naar de bank.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Goedemorgen!

Mijn collega Mark is op vakantie dus ik heb mij in de eerder communicatie verdiept!

Op 19 april is het issue met de betalingen en afmelding opgelost en is er een credit in het systeem gezet, de kosten die nu in rekening zijn gebracht waren al opgemaakt.
Het te veel betaalde bedrag is inclusief met wat er nu wordt afgeschreven is gecrediteerd en zal worden verrekent of worden terug gestort.

De incasso die nu heeft plaatsgevonden konden wij niet tegenhouden omdat het verzoek al was verzonden naar de bank.

Groetjes, Maris
Hallo Maris,
Wanneer kan ik de betaling van de creditfactuur verwachten?
Groet,
Trijnnie
Badge
Het terugstorten van het bedrag gaat 4 weken duren, wij hebben niet de mogelijkheid om dit proces te versnellen..

Groet, Maris
Hallo Maris,

Bedankt. Ik wacht het weer af.

Groet,
Trijnnie