beantwoord

Onterechte afsluiting abonnement

• 9 november 2016
  • 7 reacties
  • 132 x bekeken

Afgelopen vrijdag is mijn abonnement geblokkeerd. Zaterdag heb ik meteen even telefonisch contact opgenomen met Tele2 voor meer uitleg. Vervolgens werd mij verteld dat er iets zou zijn met een betaling van de vorige maand. Er werd mij verteld dat het bedrag wel betaald is, maar dus niet goed ontvangen is neem ik aan. Er werd mij gevraagd om een betaalbewijs op te sturen en dan zal mijn abonnement het dus dezelfde dag nog weer gaan doen. De betaalbewijs heb ik ook binnen 30 minuten netjes opgestuurd.

Nu ben ik 5 dagen verder en mijn abonnement werk nog steeds niet, dus heb ik weer besloten om telefonisch contact op te nemen met Tele2. Vervolgens krijg ik weer hetzelfde verhaal te horen en dat ik de betaalbewijs netjes op tijd heb gestuurd. Ik ben ondertussen zelf erachter gekomen wat het probleem waarschijnlijk zou zijn, dit heb ik ook uitgelegd. Vervolgens krijg ik te horen dat het tot 20 dagen kan duren voordat ik mijn abonnement weer kan gebruiken.

Ik krijg dus eerst te horen dat mijn abonnement dezelfde dag nog geactiveerd zou worden en vervolgens moet ik na 5 dagen weer contact opnemen. Dan neem ik weer contact op en dan krijg ik te horen dat het tot 20 dagen kan duren. In totaal moet ik één maand wachten voordat mijn abonnement weer werkt, terwijl ik gewoon betaald heb. Dit slaat dus nergens op.

Ik vraag me dus af of iemand mij hiermee kan helpen, aangezien ik zie dat veel mensen worden geholpen via de Forum.
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 11 november 2016, 13:41

Dank voor je bericht, meknessi.

Ik heb het voor je gefixt! Je bent weer aangesloten en de aansluitkosten heb ik gecrediteerd. Excuses voor het eerdere ongemak.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Afgelopen zaterdag is dat bij mij gebeurd. Alles betaald zaterdag en ze zeggen dat ik binnen 2 uur word aangesloten. Maandag bel ik weer, zeggen ze dat er een storing in het betaal systeem zit en dat het binnen 24 uur word opgelost. Tot op heden nog steeds afgesloten!!
Ik heb geen woonruimte en moet bellen naar huurders, maar dat is niet mogelijk. Ik loop allemaal studio's en appartementen mis dankzij tele2!

Ga ervan uit een onkostenvergoeding te krijgen of niet TELE2! Niet omdat het moet, maar omdat het kan 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hoi meknessi,

Zou je me middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan ga ik dit zo snel mogelijk voor je oplossen.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Afgelopen zaterdag is dat bij mij gebeurd. Alles betaald zaterdag en ze zeggen dat ik binnen 2 uur word aangesloten. Maandag bel ik weer, zeggen ze dat er een storing in het betaal systeem zit en dat het binnen 24 uur word opgelost. Tot op heden nog steeds afgesloten!!
Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic te openen voor je vraag? Jouw situatie hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn als die van de topicstarter, dus mocht je het nog niet gedaan hebben, open dan een nieuw topic. Op die manier blijft het voor ons ook overzichtelijk en gaan gesprekken niet door elkaar lopen. Een topic openen doe je door hier te klikken.
Reputatie 4
Badge +3

Ik heb het voor je gefixt! Je bent weer aangesloten en de aansluitkosten heb ik gecrediteerd. Excuses voor het eerdere ongemak.

Hartelijk bedankt Tom voor het zo snel oplossen van dit probleem!
Nu kan ik weer lekker gebruik maken van mijn abonnement. 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Graag gedaan! :)

Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom