vraag

(Onterecht) afgewezen aanvraag verlenging mobiel abonnement

• 22 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 203 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste Tele2,

Een aantal dagen geleden heb ik geprobeerd om mijn mobiele abonnement online te verlegen, echter kreeg ik nadat ik al mijn persoonlijke gegevens had ingevuld een melding dat mijn aanvraag niet wordt geaccepteerd. Samen met een medewerker van de klantenservice heb ik vervolgens ook middels de telefoon een poging gewaagd, maar ook helaas zonder succes.

De medewerker van de klantenservice verwees mij door naar een e-mailadres (toets@tele2.com), alleen heb ik vooralsnog geen feedback mogen ontvangen (ook geen bevestigingsaankomst of bericht dat het in behandeling is). Normaal gesproken ben ik geen ongeduldig persoon, echter loopt mijn huidige abonnement per begin september af en heb ik zeer spoedig meer duidelijkheid nodig.

Uiteraard zou ik graag klant van Tele2 willen blijven, echter weet ik zonder argumentatie over de afwijzing (zou zelf niet weten waarom, ben al jaren klant zonder problemen) niet waar ik aan toe ben en zal ik ook opties tot overstappen moet gaan overwegen als ik niet snel geholpen ga worden. Het termijn om eventueel over te stappen is namelijk niet lang meer.

Graag zou ik willen vragen of ik middels deze oproep geholpen kan worden, zou het enorm waarderen.

Hoor het graag, alvast bedankt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo NS11,

Zolang jij niet opzegt loopt je abonnement gewoon door en wordt dan maandelijks opzegbaar, dus wat dat betreft hoef je er geen haast mee te maken.

Hopelijk kan iemand van Tele2 uitzoeken waarom je nu ineens niet kan verlengen.
Reputatie 5
Badge +1
Of bedoel je verlengen met aankoop van een toestel?
Dank voor de reacties Malamute en theocoppes, in ieder geval wel een opluchting om te horen dat mijn huidige abonnement in ieder geval doorloopt na de huidige einddatum.

Ik wil wel inderdaad verlengen met aankoop van een toestel, hoop dus op een reactie van Tele2 om tot een oplossing te komen.
Reputatie 7
Badge +4
Dat toestel kan het probleem zijn als je b.v. registraties hebt bij Preventel of BKR. Maar daar zou een medewerker je waarschijnlijk wel over kunnen informeren. Je abonnement stopt gelukkig niet vanzelf!
Reputatie 6
Badge
Hoi @NS11

Welkom op het forum van Tele2,

Ik snap dat je zo snel mogelijk een bericht hoort van toets@tele2.com.
De verwerking hiervan is 5 werkdagen, ik heb geen weg om dit proces te versnellen helaas.

Groet Arjan

Reageer