beantwoord

onterecht afgesloten factuur handmatig betaald

• 2 juli 2020
  • 6 reacties
  • 146 x bekeken

Op 25 juni heb ik het afgesproken bedrag overgemaakt naar het rekening nummer van jullie waar ik ook mijn afschrijving van krijg. Hier heb ik duidelijk in vermeld waar ik voor betaald heb en dat moest voor 1 juli. Ik ben dus ruim op tijd. Nu krijg ik om 21.00 uur een sms dat het bedrag nog open staat en ik ben afgesloten. Kan nu dus ook niet bellen. Dit is een fout van jullie en ik ben de dupe. Dit is niet oke. Ik hoop dat jullie dit heel snel op lossen want ben dus onterecht afgesloten.

icon

Beste antwoord door eric 3 juli 2020, 08:04

Handmatig overboeking duurt langer voor verwerking, is dus te laat betaald. Het beste advies om dit te voorkomen is de facturen te betalen met automatische incasso. Dat is ook zo vastgelegd in je contract.

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je het bedrag via iDeal betaald of zelf overgemaakt? Dat laatste duurt langer om te verwerken, tot 5 werkdagen. Voor 1 juli betekent uiterlijk 30/6. 25 juni is slechts 3 werkdagen voor 30/6 en dan te laat. Als je wel via iDeal hebt betaald, dan is het vreemd dat je toch bent afgesloten.

Reputatie 7
Badge +4

Het lijkt dat hij een handmatige overboeking omschrijft. @Tim26368 heb je het goede bankrekeningnummer gebruikt? https://www.tele2.nl/klantenservice/rekeningnummers-tele2/

@eric ja zeker! Precies het goede rekening nummer en het juiste betaal kenmerk.

Reputatie 7
Badge +4

Handmatig overboeking duurt langer voor verwerking, is dus te laat betaald. Het beste advies om dit te voorkomen is de facturen te betalen met automatische incasso. Dat is ook zo vastgelegd in je contract.

Reputatie 4
Badge

Hey @Tim26368,

Welkom op de Community! 
Bedankt voor je uitleg en je reactie, het is nu duidelijk wat er speelt.
​​​​Wat @eric en @pipodeclown aangeven klopt helemaal, een handmatige boeking neemt wat meer tijd in beslag.
Nu hoor ik graag of je weer bent aangesloten vandaag?
Als dat niet zo is dan ga ik er meteen voor je achteraan. Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

• Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum
  • 06 nummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Reputatie 4
Badge

Update:
@Tim26368 heeft mij een privébericht gestuurd. En meteen goed nieuws; zijn overboeking is verwerkt. Zijn diensten doen het weer, daar is hij blij mee!

Het verwerken van de handmatige overboeking duurt maximaal 5 werkdagen.

Reageer