beantwoord

Onterecht afgesloten en abonnement door Tele2 beëindigd

• 30 mei 2017
  • 47 reacties
  • 2045 x bekeken

Reputatie 2
Ik ben helemaal radeloos ik ben een kleine zelfstandige en voor nieuwe opdrachten afhankelijk van mij telefoon.

Op 24 mei ben ik geblokkeerd en is zelfs mijn abonnement door Tele2 beëindigd. Dit terwijl dat de factuur die volgens Tele2 op staat op 10 mei is betaald.

Eerder begin april ben ik ook al onterecht door Bos incasso gemaand terwijl die factuur al betaald was. Nadat ik de bewijzen heb aangeleverd heb voor de betaling krijg ik in plaats van excuses namens Tele2 krijg ik een mail van Bos incasso dat ze de nota van april moeten incasseren van Tele2 terwijl dat die nota ook betaald is. Promt wordt op diezelfde dag mijn account door Tele2 opgeheven.

Ik word door de klantenservice van het kastje naar de muurgestuurd.

Er staat van mee geen factuur open maar Tele2 en bosincassi behandelen mij als wanbetaler. Ik wordt hier boos en verdrietig van en ben zeer gefrustreerd dat de medewerkers van Tele2 zich achter procedures verschuilen. Als een klant kan aantonen dat hij betaald heeft dan moet er toch een manier zijn om buiten de standaard incassoprocedures de problemen op te lossen. Ik voel met belazerd en geschoffeerd. Mijn klanten horen al een week een afsluit toon als ze mij bellen. Ik heb al een tiental telefoontjes gepleegd om het op te lossen en heb zelf denergrerende en moraliserende opmerkingen van medewerkers van Tele2 en bos incasso moeten slikken terwijl ik een betalende klant ben: IK BEN HET ZAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik geef hieronder in stenostijl een weergave van de puinhoop die Tele2 veroorzaakt:

Op 31maart jl. is er een vordering door Tele2 ter incasso aangeboden aan Bos Incasso van 192,00.

Deze 192,00 reeds betaald: 27 februari 2017.

7 mei nogmaals door Bos Incasso nogmaals gemaand.

9 mei email met betalingsbewijs aan Bos Incasso gestuurd