beantwoord

Onterecht Afgesloten

• 7 juni 2017
  • 7 reacties
  • 133 x bekeken

Hallo ik ben sinds 3 weken afgesloten, ik heb alles gedaan wat aan mij was gevraagd om zsm weer aangesloten te worden. Zelfs dubbel betaald omdat ik dan binnen 72 uur aangesloten zou worden en afwachten met betaalbewijzen zou 2 weken kunnen duren.
Ik ben erg afhankelijk van mijn telefoon voor mijn werk dus koos voor de snelste optie om het later weer vergoed te krijgen.
Maar er gebeurt helemaal niks.
Laatst is er een ticket aangemaakt maar niks helpt bijkbaar.

Gaat om factuurnr : nl1609643214 dat op 12-12-2016 betaald is. Maar door tele2 verkeerd geboekt was. De 47,- was totaal op toestel geboekt ipv gesplitst.

Dit is nu de 2e keer dat ik voor hetzelfde ben afgesloten. Ik heb in januari al onterecht aansluitkosten moeten betalen en nu ben ik in mei voor hetzelfde weer afgesloten.

Wat moet ik doen ?
Ik heb mijn aansluiting en mijn nummer hard nodig !
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 8 juni 2017, 12:27

Hallo Adnan!

Welkom op ons forum. Wanneer heb je de tweede betaling gedaan? December is namelijk wel een poosje geleden... Heb je al contact gehad met de telefonische klantenservice over wat er nog open staat?
Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer en geboortedatum? Dan kan ik bij je gegevens en de situatie bekijken.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge
Hallo Adnan!

Welkom op ons forum. Wanneer heb je de tweede betaling gedaan? December is namelijk wel een poosje geleden... Heb je al contact gehad met de telefonische klantenservice over wat er nog open staat?
Zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer en geboortedatum? Dan kan ik bij je gegevens en de situatie bekijken.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Jurrien
Hey Jurrien,
Ik weet niet waar ik mijn klantnummer kan vinden, kan namelijk niet meer inloggen.
Heb wel factuur maar zie daar mijn klantnummer niet op.
Geboortedatum heb ik al wel aangevuld
Oh ja 29 mei heb ik nogamaals betaald via bos incasso.
Er stond 7 euro open, ik heb 47.33 incl incasso kosten betaald.
Badge
Hoi Adnan,

In dat geval kun je ook een Privébericht naar Jurrien sturen met het factuurnummer. Ik hoor graag van je.

Groeten Jurrien
Mijn telefoon is ook afgesloten en alle rekeningen zijn tijdig voldaan. Op Mijn Tele 2 staat dat er 104 euro buiten de bundel is verbruikt. In mijn bel historie is dat 40 euro buitenland bellen. Dit klopt dus niet. Daarbij heb ik wekenlang met Tele 2 moeten bellen om bellen buitenland geactiveerd te krijgen, en nu dit weer ! Ik gebruik de telefoon voor mijn werk, en is dus erg belangrijk voor mij. Dit is te gek voor woorden !
Badge
Hoi Isabelle,

Ik zie dat je intussen een topic gestart hebt. Je zal daar zo snel mogelijk geholpen worden door een Moderator.

Groeten Jurrien
Badge
Dit topic is hierbij gesloten.
- Jurrien