Onterecht afgesloten

• 11 januari 2017
  • 7 reacties
  • 769 x bekeken

Op 5 januari werd ik afgesloten door Tele2. Contact opgenomen met klantenservice dezelfde dag.
Er werd mij uitgelegd dat ik afgesloten was doordat men in oktober was gewisseld van bank en ze daardoor niet hadden kunnen incasseren. De fout lag bij hun gaf ze duidelijk aan. Deze medewerkster gaf aan dat ik via de link op Tele2 de factuur kon betalen via Ideal en dat ik dan 2 uur later terug aangesloten zou worden.

7 januari heb ik de rekening voldaan via de link (die dus ook het bedrag bepaalt). Op maandag 9 januari wederom gebeld met de klantenservice, nog steeds niet aangesloten. Toen werd mij gevraagd een betalingsbewijs te mailen. Dit heb is dezelfde avond gedaan.

Op 10 januari maar weer gebeld, nog steeds niet aangesloten, maar "ineens" is er een factuur van 4 Euro. Dit is dan een bedrag wat thuis hoort in de factuur van oktober (aflossing telefoon). Dus die maand betaal ik ineens 4 euro extra?????????? Maar de link geeft dat bedrag niet??????? Als ik op mijn account inlog zie ik bij alle facturen groene vinkjes staan. Maar toch ben ik nog steeds niet aangesloten????????

Advies van klantenservice is dan om die 4 Euro maar gewoon te betalen en deze later weer via een vergoedingsformulier terug te vorderen net als de aansluitkosten die ik nog moet gaan betalen.

Dit kan toch niet waar zijn? Gaat Tele2 zo met zijn klanten om?
Machtsmisbruik heet dit. De financiële afdeling bepaalt of je terug aangesloten mag worden maar deze afdeling is niet bereikbaar of te spreken. En een klachtenformulier kan 30 dagen duren. Ga zo door Tele2, zo wordt de chaos die het al is alleen meer groter!

Jullie verzinnen bedragen erbij, terwijl ik zie dat alles betaald is en de klant moet maar braaf betalen. Waar :@hebben we het nu nog over? 4 euro? Terwijl ik al dagen afgesloten ben. Misschien een klant een keer tegemoet komen en gewoon de knop omzetten zodat ik weer aangesloten ben en gebruik kan maken van mijn telefoon.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Wat is dit met dat Tele2, lijkt wel of iedereen deze problemen hebt
23 uur verder nog geen reactie hier in beeld. Wel in een ander topic de vraag een eigen topic aan te maken. Die is er al 23 uur.

Is Tele2 het spoor kwijt met alle klachten die er momenteel zijn. 😞
Ik ben ook al 10 dagen onterecht afgesloten.. dis de 2e x fout is herkend door tele2, dit ligt aan een fout in hun systeem.. meerdere male gebeld nog steeds niet aangesloten.. ik ga stappen nemen tot radar.. ben er helemaal klaar mee !!
Ik heb nu toch maar het bedrag van 4 euro overgemaakt, waar hebben we het over :? Dan zou ik aangesloten worden. Maar of ik dan ook het bewijs even wil mailen met maar weer een formulier. Maak een screenshot van je betaling. Tuurlijk ..... doen we even..... DAT KAN DUS NIET TELE2. Mobiel is hiervoor beveiligd. Dus met een andere telefoon een foto van mijn beeldscherm gemaakt. Dit naar mijn pc overgebracht. Is het bestand weer te groot. Zucht....... 😠 Foto maar in ppt geplakt en opgeslagen als pdf. Voor de 3e keer een bewijs van betaling ingevuld. Moet niet gekker worden. Zij kunnen in hun bankgegevens toch zien dat ik betaald heb. Meer zelfs als waar ze recht op hebben 😠 Bel je klantenservice, krijg ik cursus hoe ik een foto kleiner van mb's kan maken. pffff waar gaat dit nu toch over. Nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt!
Ik ben ook 2x onterecht afgesloten omdat de rekeningen van idd sept en okt niet betaald waren volgens hun wat wel betaald is en idd mij werd gezegd betaal als nog de rekeningen dan word je binnen 2 uur aangesloten is ook gebeurd alleen nu nog bezig on mijn 2 extra betalingen terug te halen ze komrn bij mij ook ineens met dat ik 4 euro nog moet betalen terwijl ik 2 maanden extra betaald heb plus betalingsbewijzen gestuurd en ze houden gewoon stug vol ja nu is netjes alles betaald ben er zo klaar mee!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Diana3112,

Klopt het dat je inmiddels weer bent aangesloten?

@de rest,
Het is de bedoeling een eigen topic aan te maken als je een servicevraag hebt. Niet elke situatie is hetzelfde, dus om misverstanden te voorkomen...
Een topic openen doe je door hier te klikken.
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom