Onterecht afgesloten

• 9 januari 2017
  • 15 reacties
  • 665 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Nu sinds afgelopen donderdag ochtend afgesloten, omdat we volgens tele2 openstaande toestelfacturen zijn, wat dus niet klopt want die betaal ik gewoon maandelijks bij mijn abbonements kosten. Heb geen fluit aan de klantenservice want die doen niks.
Ik eis ook dat ik weer word aangesloten op beide nummers

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het goed is hebben ze aangegeven welk bedrag er mist. Maak dat handmatig over en stuur je betaalbewijs in via:
https://www.tele2.nl/klantenservice/betalingsbewijs/
Als je dat bedrag wel al had overgemaakt kun je dat bewijs insturen.
Ja Eric dat probeer ik al sinds gister maar dat lukt dus niet want als ik een bijlage wil toevoegen dan gaat dat niet. En jullie hebben toch Zelf ook alle info omtrent betalingen
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb geen idee, dit is een klantenforum he.. Alleen leden die "van tele2" achter hun naam hebben zijn Tele2 moderators. De rest is klant die op een forum met elkaar in gesprek zijn.
Word hier nog iets mee gedaan tele2? Raak ondertussen lichtelijk gefrustreerd van jullie manier van zaken doen.
Wat werkt er niet als je een bijlage aan het formulier dat in de link van eric staat, wil toevoegen? Als je op de knop "Bestand kiezen" klikt, dan een bestand uitkiest en op "Bevestig" klikt, wat is dan de foutmelding?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Pril,

Ik heb je op beide nummers aangesloten. Kan je me laten weten of je weer bereikbaar bent? Ik heb beide heraansluitkosten vergoed, dit zie je op je volgende factuur of die erna. Sorry voor het ongemak.

Wat is de foutmelding die je krijgt?
Nu sinds afgelopen donderdag ochtend afgesloten, omdat we volgens tele2 openstaande toestelfacturen zijn, wat dus niet klopt want die betaal ik gewoon maandelijks bij mijn abbonements kosten. Heb geen fluit aan de klantenservice want die doen niks.
Ik eis ook dat ik weer word aangesloten op beide nummers

Hier hetzelfde verhaal. Te triest voor woorden. 😠
Reputatie 5
Badge +3
@ Diana3112
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken wanneer je dit nog niet hebt gedaan. We helpen je daar graag verder.
Hier ook t zelfde verhaal heb zelf topic aan gemaakt.. en ga stappen ondernemen richting radar ben het ook spuugzag dit is de 2e x dat deze fout ook bij mij gemaakt is en ben alweer een week afgesloten.. waardeloos van tele2 !!
@ Diana3112
Zou je zo vriendelijk willen zijn om een eigen topic aan te maken wanneer je dit nog niet hebt gedaan. We helpen je daar graag verder.

heb ik gedaan. Overal waar ik denk dat ik geholpen kan worden laat ik berichten achter. Helaas tot op heden zonder succes!
Hier ook t zelfde verhaal heb zelf topic aan gemaakt.. en ga stappen ondernemen richting radar ben het ook spuugzag dit is de 2e x dat deze fout ook bij mij gemaakt is en ben alweer een week afgesloten.. waardeloos van tele2 !! Groot gelijk, met dit soort acties kun je verwachten dat klanten stappen ondernemen!
Ik ben ook 2x onterecht afgesloten geweest omdat er 2 rekeningen niet betaald waren die dus wel betaald waren en de 2 rekeningen die zogenaamd openstonden extra betaald zodat ik aangesloten werd nu zeggen ze dat alles betaald is.. Dus betaal je nu ineens tegenwoordig voor 1 jaar geen 12 maanden maar 14 betalingsbewijzen gestuurd en der word geen fluit meegedaan
Met jullie vele anderen en oplossen gebeurt niet hoe dan ook ga je extra betalen zowiezo al 28 euro om aangesloten te worden!
Ik adviseer zoveel mogelijk mensen op met deze gelijksoortige problemen stappen te ondernemen met bijvoorbeeld Consumentenbond Radar en misschien wel aangifte want om je weer aan te sluiten dwingen ze je facturen te betalen die of al betaald zijn of zo uit de lucht komen vallen, Als ik iemand geld laat betalen op de manier hoe tele2 het doet ben ik een oplichter en strafbaar!
Reputatie 7
Badge +4
Hier lopen allerlei zaken door elkaar. De topic starter is gevraagd om te bevestigen dat ze weer aangesloten is. Moderators reageren alleen op het topic van topic starter, dus als je een inhoudelijke reactie op je eigen vraag wilt, open dan een topic via "stel een vraag"rechtsboven op het forum. Als je al een topic hebt dan worden vragen op chronologische volgorde opgepakt. Dit kan een paar dagen duren.
Ik wil geen antwoord van een Moderator en U bent waarschijnlijk een medewerker van tele2