beantwoord

Online pakketten dienst verschrikkelijk!

• 26 februari 2018
  • 6 reacties
  • 316 x bekeken

Geachte,

Ik heb op dinsdag 20 februari 2018 een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Vervolgens netjes een bevestigingsmail gehad en een afspraak ingepland om mijn mobiel op 21 februari 2018 te laten leveren.

Ik begreep dat het pakket geleverd zou worden door ODP (online pakketten dienst) en dit zou tussen
16:30 en 17:33 uur. Ik ben hiervoor wat eerder naar huis gegaan van werk om het pakket te ontvangen. Om 18:30 heb ik gebeld naar ODP en vertelden zij mij dat de koerier 2 uur vertraging op liep. Ik had die avond een afspraak dus ben ik niet thuis gebleven.

Daarna heb ik een nieuwe afspraak gemaakt voor 22 februari 2018. ODP geeft een leveringsindicatie aan van 15.00 - 20.00, wat ik ronduit belachelijk vind. Vervolgens ben ik thuisgebleven tot 19.30 om op het pakket te wachten en moest ik vervolgens door naar mijn afspraak.

De derde afspraak voor levering is gemaakt door ODP zelf voor 23 februari 2018 tussen 16:15 en 18:15. Ik heb zelf aangegeven dat ik dan op werk ben. Kon de afspraak niet verzetten of wijzigen.

ODP belde mij vervolgens op om te vertellen dat ze ook op kantoor kunnen leveren en heb ik dus een afspraak gemaakt voor vandaag op het kantooradres. Tot mijn verbazing krijg ik via de mail dat ik WEER een nieuwe afspraak moest inplannen! De koerier is niet eens langs de receptie geweest om het pakket aan te bieden en dat terwijl ik op kantoor aanwezig ben!

Ik heb werkelijk waar nog NOOIT zo een slechte koerier meegemaakt. Ik snap überhaupt niet waarom Tele2 zaken doet met een pakketservice die zo slecht beoordeeld wordt op zowel google als telefoonboek.nl.

Ik heb nu een afspraak gemaakt voor morgen 27 februari 2018. Inmiddels is dit al de vijfde poging om het pakket te laten leveren. Ik reken Tele2 zelf niks aan, maar ik adviseer om in het vervolg een andere koerier te nemen.
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 27 februari 2018, 18:26

Dit loopt niet helemaal zoals het behoort te gaan, mijn excuses hiervoor! Heb je het toestel inmiddels in ontvangst mogen nemen?

Ik zal deze ervaring met de OPD intern meenemen, op deze wijze willen we uiteraard niet met onze klanten omgaan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge
Dit loopt niet helemaal zoals het behoort te gaan, mijn excuses hiervoor! Heb je het toestel inmiddels in ontvangst mogen nemen?

Ik zal deze ervaring met de OPD intern meenemen, op deze wijze willen we uiteraard niet met onze klanten omgaan.
Ik heb vandaag het toestel ontvangen. Dank voor je reactie.
Ik hoop maar dat de dienstverlening verbeterd wordt. Ik ben vast niet de enige die dit probleem heeft aangestipt.
Dit loopt helemaal zoals het behoort te gaan

Dat is wel een heel onverwacht eerlijke reactie van Tele2. 😂
Reputatie 6
Badge +1
Ja een mooi gevalletje van zelfkennis. Hopelijk leest zijn unit manager niet mee 🙂
Reputatie 5
Badge
Ik heb het gelijk aangepast, gelukkig wist TS dat er een woord ontbrak. 😉
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen