beantwoord

Onjuiste factuur ontvangen

  • 26 May 2021
  • 5 reacties
  • 183 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Beste,

Ervaren jullie het zelfde probleem,

Maand geleden had ik ook al een bericht geplaatst dat ze de factuur die afbetaald is en dat de factuur in mindering gebracht dient te worden van €60 naar €27.

We zijn nu ruim een maand verder en ja hoor ze incasseren weer €60 van me bank dat er nu meer dan 24 betalingen heeft plaats gevonden, wat een oplichters en nalatigheid en wat een slechte dienstverlening helemaal klaar met tele2 weg ermee..

Met vriendelijke groet,

Wes

 

icon

Beste antwoord door WhTurner 26 May 2021, 14:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

@Jowel 

Als ik naar je screenshots kijk, loopt je abonnement van 1 mei 2019 tot en met 30 april 2021.

Je eerste factuur heb je dus ontvangen eind juni 2019 (voor de periode mei 2019). De laatste factuur met afbetaling is dus die over de maand april 2021, die nu  omstreeks 25 mei wordt geïnd. 

De factuur over mei 2021 die eind juni wordt geïnd, zal dus zonder afbetaling zijn.

Reputatie 7
Badge +8

Als jij vindt dat tele2 oplichters zijn, haal je dat geld toch terug.

Ze kunnen hooguit naar een incassobureau gaan, preventel inschakelen en een registratie bij het BKR doen.

Dan denk je maar weg ermee!

Veel plezierermee. 

Ja geld zal ik zeker terug halen maar theo niet op de manier hoe jij dat voorlegt dat andere mensen zo dom zijn of jij, maar ik pak het op een juridische procedure aan, als jij gewoon betaald zal er nooit een bkr registratie komen, wat in vat zit verzuurd niet..

Reputatie 7
Badge +8

Ik betaal niet te veel of te weinig. Dat loopt al 20 jaar door.

Denk eraan dat tele2 met niemand in discussie gaat als ze uitgemaakt worden voor oplichter.

Zij gebruiken alleen de juridische weg.

Maar een blokkade bij preventel werkt door bij elke provider in Nederland en BKR is erg pijnlijk bij de bank. Beiden zijn niet snel terug te draaien, zelfs als je gelijk hebt.

Dus reken het goed na en als je gelijk hebt kun je het meteen terugboeken, met een moi melding zelfs tot13 maanden. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Jowel,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen met jouw facturen.

Bedankt voor het delen van de afbeelding. Op de afbeelding die je deelt staat informatie die voor ons lijkt te kloppen. Jouw contract is afgelopen op eind april en daarom staat het toestelkrediet nu op 0 euro. Als jij op een eerder moment jouw toestelkrediet hebt afbetaald via een Ideal link of via de klantenservice dan klopt de afbeelding nog steeds. Heb jij jouw toestelkrediet eerder afbetaald en dit is niet goed verwerkt dan is er iets aan de hand. Dan ga ik dat natuurlijk meteen voor jou uitzoeken en daarvoor heb ik meer gegevens nodig. Ik stuur je een privébericht voor meer informatie.

Het advies van @theocoppes is niet aan te raden, dat zorgt voor problemen in plaats van oplossingen. De titel van jouw topic heb ik aangepast, die was namelijk tegen de huisregels van onze Community.

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!