vraag

Onjuist verzoek tot apparatuur terugsturen

• 19 januari 2015
  • 3 reacties
  • 152 x bekeken

Ik heb een doos met begeleidend schrijven in de bus gekregen met de vraag of ik apparatuur terug wil sturen, maar dat is onjuist. Ik verander weliswaar van abonnement, maar bij het nieuwe abonnement (internet light, bellen en tv) heb ik nog steeds de modem en decoder nodig, dus er valt niks terug te sturen ...

Wat dan wel weer interessant is, is dat ik op dit moment op
https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/subscriptionInformation/active/subscriptionsDetails.html
slechts TV Basis en een interactieve TV-Ontvanger zie staan, samen voor 12 euro, met beide een einde-contractdatum van 15-01-2016, maar er staat geen internet bij, alsof ik dat niet meer heb.

Ik verstuur dit bericht zo meteen toch echt via jullie internetverbinding en heb ook telefonisch (en dat is opgenomen) ingestemd met dat abonnement van 34 euro waar dus internet bij in zit.

Kortom: wat zijn jullie allemaal (niet goed) aan het doen??

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Wat Tele2 niet goed doet weten wij ook niet. De link die je geeft is naar jouw eigen Tele2-omgeving, die kan dus niemand zien. Wat voor abonnement had je?

Je kunt even bellen naar de klantenservice, dat werkt het snelste. En anders enkele dagen afwachten op een reactie van een medewerker op dit forum.
Ik had internet, bellen, tv & Fox Sports en dan ook nog voor een iets te hoog bedrag want ik betaalde 57,07, dus ik ga nu 23,04 minder betalen terwijl ik alleen Fox Sports heb opgezegd en dat kost 17,50 per maand.
Reputatie 7
Te veel betaalde je niet, maar je betaalde niet de nieuwe prijs die geldt voor nieuwe klanten. Dat kun je altijd laten aanpassen door een nieuw contract af te sluiten als je oude contract is afgelopen. Gedurende de contracttermijn wordt je abonnementsprijs niet verhoogd, maar ook niet verlaagd.

Zoals gezegd: Kunt je het beste even bellen naar de klantenservice, dat werkt het snelste, maar de medewerkers van Tele2 reageren tegenwoordig meestal ook na maximaal 2 (werk)dagen.