vraag

Ongevraagd heraangesloten

  • 15 augustus 2017
  • 26 reacties
  • 1483 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Het heeft wat tijd gekost, maar uiteindelijk heeft ook Tele2 door dat ze mij niet zomaar die heraansuitkosten ongevraagd in rekening mochten brengen. Kreeg deze mail:

Beste klant,


Ik heb je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en wil je hierbij graag informeren over de uitkomst.

De heraansluitkosten van 28,00 euro heb ik vergoed.

Dit bedrag zal op je eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.


We houden contact,

Klantenservice Tele2


Geen woord over wat ze gaan doen aan hun algemene voorwaarden, die ze verdorie voor zichzelf blijkbaar niet helemaal helder hebben. Als ik Tele2 was zou ik er eens door iemand anders dan hun huisjurist naar laten kijken.

Ik ben er nog niet klaar mee, dus ook wat mij betreft,

We houden contact!