beantwoord

Ongevraagd aangepast abonnement Tele2

• 29 maart 2016
  • 3 reacties
  • 131 x bekeken

Beste Tele2,

Een maand of 2 terug heb ik een nieuwe telefoon gekocht. Hiervoor had ik een nano-sim nodig i.p.v. mijn oude normale sim. Hiervoor heb ik gebeld en met verkeerd verschafte informatie een ander abonnement gekregen. Dit is ongedaan gemaakt en na dit ongedaan maken een week later heb ik nogmaals gebeld voor een nieuwe simkaart in het oude systeem. Voor alle medewerkers bleek deze overgang van systeem zeer ingewikkeld en ik zag samen met uw medewerkers door de bomen het bos niet meer.

Uiteindelijk heb ik zoals bij het eerste gesprek beloofd kosteloos een nieuwe simkaart ontvangen (uiteindelijk heb ik er 2 ontvangen, zonder te weten waarom en heb ik een medewerker van u me laten vertellen welke de juiste is). Naar mijn weten is er niets anders gebeurd dan dat ik een andere simkaart gekregen heb en dat dit zou betekenen dat ik begin 2016 automatisch over zou gaan naar het nieuwe systeem en hierbij gratis het dubbele aantal data zou krijgen. Nu wil ik graag overstappen naar een andere provider en heb ik hier nummerbehoud aangevraagd. Blijkt het zo te zijn dat ik een abonnement blijk te hebben op jaarbasis. Ik heb nog nooit van dit abonnement gehoord en hier nooit om gevraagd. In al mijn gespreken heb ik namelijk uiterst duidelijk genoemd het oude abonnement te willen houden en dit is ook in het laatste gesprek waarbij ik de nieuwe simkaart heb gekregen expliciet genoemd door een medewerker die liet blijken te begrijpen wat ik wilde en dat dit mogelijk was en op deze manier geregeld was. Zoals voor ieder gesprek genoemd worden alle gesprekken opgenomen, ik nodig u dus van harte uit dit terug te luisteren. Ik heb hier dus blijkbaar toch een nieuw abonnement gekregen waar ik nog nooit van gehoord heb. ik zou graag voor december 2016 van mijn abonnement af willen zodat ik over kan stappen. Hoe gaan we dit oplossen?

Momenteel ben ik in het buitenland en maak ik momenteel door mijn niet succesvolle overstap al extra kosten. Vandaar dat ik dit via internet probeer te regelen i.p.v. bellen naar de helpdesk.

Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door toineurlings 31 maart 2016, 13:20

Hoi toineurlings,

Bedankt voor je bericht. Ik wil graag met je mee kijken of ik hier iets voor je kan betekenen.
Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op de paarse knop 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh

Ik heb al gebeld, en het is opgelost...
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi toineurlings,

Bedankt voor je bericht. Ik wil graag met je mee kijken of ik hier iets voor je kan betekenen.
Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op de paarse knop 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Hoi toineurlings,

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh

Ik heb al gebeld, en het is opgelost...
Reputatie 5
Badge +3
Wat fijn dat het is opgelost!
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga het topic sluiten.
Groet, Trinh