beantwoord

Onduidelijkheid met simkaart en abonnement

• 5 december 2017
  • 2 reacties
  • 76 x bekeken

Morgen krijg ik mijn nieuwe telefoon geleverd welke ik heb uitgekozen i.v.m. verlenging van abonnement. Onlangs ontving ik hier een email over met de melding: uw nieuwe simkaart wordt geactiveerd zodra het pakket is afgeleverd. De oude simkaart wordt geblokkeerd. Nu is mijn vraag: waarom wordt mijn oude simkaart geblokkeerd terwijl het abonnement nog loopt tot eind maart 2018? Ga ik vanaf morgen dan opeens voor 2 abonnementen betalen??? Want dat is niet de bedoeling!! Hopelijk wordt het oude abonnement dan op de nieuwe simkaart gezet en zodra het eind maart 2018 is het nieuwe abonnement op die simkaart in gaat?
icon

Beste antwoord door eric 5 december 2017, 04:56

Nee. De nieuwe simkaart is nodig ivm de maat in de telefoon van de sim. Deze sim wordt geactiveerd zodra de bezorger het pakket bij je afleverd. (Scanned).
Het nummer en het abonnement wijzigen niet. Het is vergelijkbaar met een vervanging als je sim kapot was gegaan of gestolen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee. De nieuwe simkaart is nodig ivm de maat in de telefoon van de sim. Deze sim wordt geactiveerd zodra de bezorger het pakket bij je afleverd. (Scanned).
Het nummer en het abonnement wijzigen niet. Het is vergelijkbaar met een vervanging als je sim kapot was gegaan of gestolen.
Super! Bedankt!