beantwoord

Onduidelijkheid huidig verbruik

• 14 juni 2016
  • 2 reacties
  • 100 x bekeken

Hallo,

Ik zie op mijn tele2 nu al +€4,11 buiten bundel staan terwijl ik er nauwelijks gebruik van heb gemaakt en nog 25 dagen over heb.
Ik heb bijna al mijn belminuten nog over en mobiel internet wordt niet gebruikt.
Laatst heb ik een nieuw mobiel en simkaart (nano sim) verkregen en heb er ook meteen een punt van gemaakt om te checken dat mobiel internet uitstaat en alleen wifi gebruikt wordt. Nu lijkt het mij erg raar dat er nu al 4 euro buiten bundel is, ook kan ik niet zien waardoor of wanneer dit precies komt omdat daarvoor geen optie op mijn tele2 voor is.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt,

Imad
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 15 juni 2016, 14:12

Hoi ImadN,
Je hebt wat kosten buiten de bundel. Dat kan..
eric zegt al wat er buiten de bundel valt. Wil je een volledige lijst, kijk dan op onze website:
Tarieven Mobiel Abonnement - Tele2
Om echt helemaal zeker te weten wat deze kosten zijn moet je de factuur afwachten.
De factuur en specificatie kan je dan downloaden in MijnTele2.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De specificatie staat op je factuur aan het einde van de maand. Buiten de bundel kan zijn:
Gebruik in het buitenland
Gebruik naar het buitenland
Mms
Premium sms diensten ( verkorte nummers)
09y nummers
Bij belbundels zonder onbeperkt het de kostem voor bel/s, buiten de bundel
Reputatie 6
Badge +5
Hoi ImadN,
Je hebt wat kosten buiten de bundel. Dat kan..
eric zegt al wat er buiten de bundel valt. Wil je een volledige lijst, kijk dan op onze website:
Tarieven Mobiel Abonnement - Tele2
Om echt helemaal zeker te weten wat deze kosten zijn moet je de factuur afwachten.
De factuur en specificatie kan je dan downloaden in MijnTele2.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben