beantwoord

Onbeperkt bellen/smsen

Hoi. Ik heb vanavond mijn abbo aangepast van 300 belmin/sms naar onbeperkt bellen/smsen. En mb zit er ook bij. Die heb ik veranderd van 500 naar 200 mb maar heb afgelopen week 1000 mb gekregen(500 mb extra) van Tele2(4G) en die is nu nog steeds hetzelfde. Heb dus nu onbeperkt bellen/smsen en 1000 mb. Hoeveel min is onbeperkt bellen? En hoe zit dat met onbeperkt sms? Alvast thnx voor antw. Groetjes

icon Beste antwoord door Siebel 5 december 2015, 22:47

Hoi Bosniangirl,

Onbeperkt SMS en Bellen zit geen harde limiet op, maar een fair use policy. Als je bijvoorbeeld iedere dag een uur belt, en 50 smsjes verstuurd, zal dat prima goed gaan.In het kort, zolang je niet absurd (commercieel) belgedrag vertoond, is er niets aan de hand.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Hoi Bosniangirl,

Onbeperkt SMS en Bellen zit geen harde limiet op, maar een fair use policy. Als je bijvoorbeeld iedere dag een uur belt, en 50 smsjes verstuurd, zal dat prima goed gaan.In het kort, zolang je niet absurd (commercieel) belgedrag vertoond, is er niets aan de hand.
Hoi Siebel. Bedankt voor de reactie. U bedoelt als ik 50 smsjes per dag stuur en 1 uur per dag bel? Bij mij valt het op zich wel mee per dag. Die 1000 mb blijft? Het is vanavond wel veranderd zag ik in Mijn Tele2: van 300 bel/sms naar onbeperkt. En normaal staat er dan 200 mb maar nu staat er nog steeds 1000 mb. Blijft dat zo tot eind van abbo? Ik had eerst 500 mb maar om die 4G heb ik 1000 mb. Ik gebruik het af en toe. Groetjes
Wanneer je een 500 MB abonnement had, dan is dat bij het overzetten naar de 4G systemen 500MB + 500 MB geworden, dus 1000 MB. Dit blijft zolang je je abonnement niet opzegt of verlengt naar een ander abonnement (up en downgraden, mits mogelijk voor jouw abonnement kan dus wel gewoon, daarbij wordt elke up en downgrade ook verdubbeld)
Ik had vanavond mijn abbo veranderd maar volgens mij niet up en downgraden? Gewoon van 300 bel of sms naar onbeperkt. Idd normaal heb ik abbo van 500 mb maar heb idd nu 1000 mb. Thnx voor de uitleg. Groetjes