Onbegrijpelijk

• 26 september 2018
  • 20 reacties
  • 398 x bekeken

Nietig verklaren abonement , zeker ruim 3 jaar mee bezig schandaliger kan niet!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Eh, dit in een onbegrijpelijke post bedoel je? Geen idee wat het nietig verklaren van een abonnement is... leg uit!
Reputatie 5
Badge
Hallo Leni,

Kan je vertellen wat er precies aan de hand is? Misschien dat wij je dan beter kunnen helpen.
Reputatie 4
Badge
Hi leni1966,

Wat is er precies aan de hand?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 6
Badge +1
Al bij de rechter geweest? Wat was de uitspraak? Ik wil ook het geld terug van de laatste 15 jaar aan telefoons.
Reputatie 7
Badge +4
Al bij de rechter geweest? Wat was de uitspraak? Ik wil ook het geld terug van de laatste 15 jaar aan telefoons.

Ah.. zou het zo'n case zijn? Mensen die nu claimen allemaal zo dom te zijn om te denken dat hun nieuwe Apppe Iphone toch echt gratis zou zijn bij een paar pakjes boter?
Belachelijk als je die claim clubs hoort praten. Laat ze nog maar een paar jaartjes wachten...
Reputatie 5
Badge
Hi,

Helaas kan je geen claims doen voor telefoons die je hebt gekregen bij abonnementen vanaf de wetswijziging van afgelopen jaar. Verder begrijp ik je hele bericht nog steeds niet en spring je van hot naar her. Zou je het op een normale manier kunnen uitleggen? Zo kunnen wij ook een fatsoenlijk antwoord geven.
Reputatie 6
Badge +1
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/terugvordering-genegeerd-foute-abonnementen-dan-maar-zo-70355
Reputatie 7
Badge +4
Goed gevonden Theo. Dit forumlid opent al zijn 3e topic over hetzelfde. Helaas kunnen wij zijn vraag hier niet beantwoorden. Hij zal zich bij de andere losers moeten aansluiten.
Als iemand niet blij is met een voorwaarde van Tele2 word het nog al eens weggewuifd met "dit zijn de regels, klaar!"
Wanneer een hoge raad iets zegt/beslis(als dat klopt) dan zou je ineens een loser zijn?
Niet alleen de regels van Tele2 zijn heilig dacht ik,.... ;-)

Of je dit hier gefrustreerd moet laten weten is weer een ander verhaal! 😉
Vragen die "wij" hier niet kunnen beantwoorden, kunnen gewoon ook onbeantwoord blijven.
Reputatie 7
Badge +2
Maat dit is geen vraag of een thema die hier opgelost kan worden.

Alleen een rechter kan, op basis van de uitspraak van de hoge Raad, beslissen als TS rente en of te veel heeft betaald voor zijn/haar gratis telefoon of niet. En daarna kan de rechter ook de benodigde sancties opleggen.

Dit is geen rechtzaal en ook niet de forum van de rijdende rechter.
Dit topic, vooral de OP, voeg ook niks toe voor TS of andere mensen in de zelfde situatie.
Als je idd mijn andere topics leest, weet je wat ik bedoel, vd week kreeg ik weer dezelfde email als 2 jaar geleden, wij zijn met uw claim bezig ? het is gewoon een lachertje! En volgens de rechter moet tele2 klanten terug betalen, maar goed dan maar naar de rechter he, voor mij geen tele2 meer!
Reputatie 5
Badge
Hi Leni,

Dan zal ik als ik jou was dit zelf voor de rechter gooien, en anders afwachten tot Tele2 het heeft afgehandeld. Hier op het Tele2 forum zou je verder niet veel bereiken. En nog een tipje, maak je topics duidelijker en plaats niet steeds het zelfde, je schiet er voor jezelf niks mee op.
Als je idd mijn andere topics leest, weet je wat ik bedoel, vd week kreeg ik weer dezelfde email als 2 jaar geleden, wij zijn met uw claim bezig ? het is gewoon een lachertje! En volgens de rechter moet tele2 klanten terug betalen, maar goed dan maar naar de rechter he, voor mij geen tele2 meer!

Je goed recht!
Veel succes
Reputatie 7
Badge +4
Als je idd mijn andere topics leest, weet je wat ik bedoel, vd week kreeg ik weer dezelfde email als 2 jaar geleden, wij zijn met uw claim bezig ? het is gewoon een lachertje!

En gelukkig maar... door goudhaantjes als jij worden de abonnementen straks alleen maar duurder. De kosten van die rechtzaken gaan niet de aandeelhouders van providers betalen. Dat moet gewoon weer uit nieuwe abonnementen terugkomen. Belachelijk dat het Nederlands recht zo krom is.
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/gratis-telefoon-bij-all-in-abonnement-recht-op-vergoeding/

Elk verhaal heeft 2 kanten......
Laat het recht zijn loop hebben.
De misleidende term" Gratis telefoon" is al afgeschaft.
Een telefoon wordt nu terecht als lening gezien die in 24 termijnen wordt afgelost.
Het kromme was dat providers de zgn "gratis telefoons" die bij 2 jarige abonnementen in de prijs inbegrepen waren bleven doorberekenen jaren nadat het abonnement was afgelopen.
Reputatie 7
Badge +4
Jaja, iedereen was achtelijk in die tijd zeker?

Maar goed, zal het nu een stuk duidelijker zijn? Telefoons ook zonder bijbetalen en leningen onder de kostprijs van de telefoon en nul procent rente...de korting en rentekosten van die telefoon toch echt uit je abonnementsgeld komen.
Inderdaad je betaalt je voordelige toestel zelf uit je duurdere abonnement. Geld lenen kost geld nietwaar? Een telefoon zelf aanschaffen met een voordelig Sim only abonnement zoals die overal worden aangeboden is nog altijd het voordeligst.
Reputatie 7
Badge +4
Niet iedereen is zo rijk dat er zomaar een nieuw toestel aangeschaft kan worden.
Nee helaas is niet iedereen zo rijk. En dus?
Gaven providers het gewenste aanlokkelijke toestel helemaal Gratis bij je abonnement, hoe groter het abonnement hoe mooier het toestel.
Of iedereen zo rijk was dat ze daardoor niet in de problemen raakte zullen we maar in het midden laten.
Er is nu een BKR die dat voorkomen kan.
Het topic gaat over claim die loopt.
Ik ben geen rechter en ik ben ook geen advocaat.
Ik weet niet wie er volgens jou een goudhaan is. Ik laat dat oordeel liever aan de bevoegde personen en instanties over.
Natuurlijk gelooft geen enkel weldenkend mens dat providers ook maar iets gratis geven. Waarom zouden ze ? Ze adverteren er alleen maar mee.