beantwoord

Onacceptabele dienst en handeling van Tele2

• 31 mei 2017
  • 33 reacties
  • 1521 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

33 reacties

Reputatie 1
Misschien moet je KPN wel vertellen welk telefoonnummer ze moeten overnemen en het simkaart nummer van Tele2 geven. Als je dat net zoals je identiteit op dit forum geheim houddan ga je van de ene hel naar de andere en dat heb je allemaal aan jezelf te danken.

Hoe wist je dat ik naar KPN overstap? Ik heb dat nergens vermeld.

Is dat geen privacy gegevens dat je het hier vermeld?
Reputatie 7
Badge +4
Gokje... en ga je nog vertellen waarom de nummerportering is afgewezen?
Reputatie 7
Badge +5
@Ifhussein goed opgemerkt hoor @eric ooops ach ja het was een gokje natuurlijk.
Reputatie 1
Gokje... en ga je nog vertellen waarom de nummerportering is afgewezen?
Kan je voor mij een paar staatsloten kopen
Dat heb ik ze verteld,maar ze lachte Tele2 uit omdat ze hun klant (ik) doorverwijzen naar de Klanten Services van hun concurrent
Oops, Je blijft maar gokken hé Eric? Begint op een verslaving te lijken ....Tele2 kan op meerdere manieren tegenwerken bij overstap. Hoeft geen nummerportering afwijzing te zijn toch? Of heb jij misschien toch als medeklant inzage in de gegevens van andere klanten?
Glazen bol misschien?????
Reputatie 3
Badge +1
@Ifhussein
Alhoewel ik me de frustratie kan voorstellen lijkt het me niet nodig om een wrok te koesteren. Er is al genoeg ongein in de wereld en een wrok koesteren jegens een telecomprovider is dan relatief gezien zo jammer. Begrijp me niet verkeerd, als ik in jouw schoenen had gestaan had ik er ook wat van gevonden. Maak gewoon je keuze en dat is het. Natuurlijk begrijp ik dat je geen ambassadeur van Tele2 zal worden, dat hoeft ook niet. Maar verspil gewoon niet je energie hieraan. Is voor niemand leuk! 😘

Ik wens je succes! Peace!
@Ifhussein
Alhoewel ik me de frustratie kan voorstellen lijkt het me niet nodig om een wrok te koesteren. Er is al genoeg ongein in de wereld en een wrok koesteren jegens een telecomprovider is dan relatief gezien zo jammer. Begrijp me niet verkeerd, als ik in jouw schoenen had gestaan had ik er ook wat van gevonden. Maak gewoon je keuze en dat is het. Natuurlijk begrijp ik dat je geen ambassadeur van Tele2 zal worden, dat hoeft ook niet. Maar verspil gewoon niet je energie hieraan. Is voor niemand leuk! 😘

Ik wens je succes! Peace!

Dit kan ik van harte onderstrepen Sogeking.
En wij als medeklanten zouden eigenlijk begrip moeten tonen zoals jij nu ook doet voor de frustaties die de TS heeft opgelopen .
Ik sluit me graag aan bij je woorden.
Wens de TS van harte toe dat de overstap soepel geregeld gaat worden.
Groet Karin
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit ga ik deze topic sluiten.