beantwoord

Onacceptabel langzaam internet in België

• 15 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 197 x bekeken

Ik ben momenteel in antwerpen en mijn tele2 unlimited bundel is echt heel traag. Ik speel wat pokemon go en ingress, maar door het trage internet werken deze spellen gewoon amper. Mijn Vodafone prepaid kaartje geeft wel perfect 4g, gaat er een tijd komen dat ik gewoon met tele2 kan internetten in België of hebben jullie daar geen interesse in? Zwaar teleurgesteld, toch maar een andere provider anders de volgende keer.
icon

Beste antwoord door eric 15 augustus 2019, 09:28

Voor dit soort spellen is 3G snelheid op zich voldoende. Misschien dat bij de operator waar je nu bent aangemeld het netwerk druk is. Probeer daarom eens handmatig een andere operator in België te kiezen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Er zijn geen plannen bekend om op korte termijn 4G in het buitenland te gaan ondersteunen. Je beste volgende alternatief is overstappen naar T-Mobile Unlimited. Dat komt wel met een 10€ extra per maand (zonder kortingen)
Reputatie 7
Badge +4
Voor dit soort spellen is 3G snelheid op zich voldoende. Misschien dat bij de operator waar je nu bent aangemeld het netwerk druk is. Probeer daarom eens handmatig een andere operator in België te kiezen?
Reputatie 2
Badge
In België kun je geen gebruik maken van het 4g netwerk, uiteraard wel van het 3g netwerk.
Je kunt inderdaad het best even een andere operator proberen.

Gr, Bernadet
Ik zal het eens met proximus proberen. Bedankt voor de reacties, na dit abonnement toch maar weer naar Vodafone.
Reputatie 7
Badge +4
Die hebben geen unlimited abonnementen. Als je een unlimited data abonnement bij T-mobile afsluit heb je wel 4G roaming in het buitenland.
Reputatie 7
Badge
Ik kom regelmatig in Antwerpen maar heb daar eigenlijk altijd prima 3G dekking.
Reputatie 2
Badge
Omdat er geen reactie meer binnengekomen is, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag.