Om half 9 's avonds gebeld om abonnement verlengen?

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Hoi,
Mijn telefoon is een poosje geleden gestolen en sindsdien word ik soms gebeld door een anoniem nummer wat vervolgens meteen ophangt. Net werd ik gebeld en ze zeiden van tele2 te zijn, met de melding dat ik m'n abonnement kan verlengen terwijl ik hem net 2 weken geleden verlengt heb. Het was een heel raar gesprek omdat ik niet geloofde dat het tele2 was.

Mijn vraag is: belt tele2 om half 9's avonds? Ik zag dat de klantenservice maar tot 8 is.

Alvast bedankt

icon Beste antwoord door Rena Chan 12 november 2018, 21:13

Dat zijn inderdaad rare tijden, maar Tele2 belt dus ook anoniem, dus er is een kans dat de sales team gewoon tot zo laat actief is.

Maar dan heb je weer het punt dat je al verlengt hebt. 😒

Ik zou me niet zo veel druk over maken, over je anonieme gesprekken, kun je wel een overlast formulier invullen mocht dat te ver gaan BTW, dan kan de provider onder bepaalde voorwaarden een onderzoek starten.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Dat zijn inderdaad rare tijden, maar Tele2 belt dus ook anoniem, dus er is een kans dat de sales team gewoon tot zo laat actief is.

Maar dan heb je weer het punt dat je al verlengt hebt. 😒

Ik zou me niet zo veel druk over maken, over je anonieme gesprekken, kun je wel een overlast formulier invullen mocht dat te ver gaan BTW, dan kan de provider onder bepaalde voorwaarden een onderzoek starten.