beantwoord

O.P.D. Bezorgdienst

  • 9 februari 2018
  • 3 reacties
  • 241 x bekeken

Ik werd 10 minuten voor het afleveren van mijn mobieltje gebeld door een O.P.D. chauffeur met de melding dat hij een ongelukje had gekregen en dus mijn telefoon niet meer kon afleveren. Nu, zei hij dat ik een andere afspraak kon maken maar, heb met geen mogelijkheid kunnen inloggen met mijn gegevens die ik in de mail had staan .. om een vervolg afspraak te maken. Hoe nu verder? Want ik heb geen idee wat ik nu moet doen ..!
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 6 maart 2018, 15:32

Hoi denfic75,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit daarom nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Zet in ieder geval je gegevens in je forum profiel, zodat een Tele2 moderator e.e.a. voor je kan nakijken.
Badge
Hoi denfic75,

Zou je alleen nog je geboortedatum aan je profiel willen toevoegen? Dan zoek ik de gegevens er voor je bij!

Mark
Badge
Hoi denfic75,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit daarom nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark