beantwoord

nummerbehoud verkeerd

  • 27 juli 2019
  • 2 reacties
  • 178 x bekeken

Er is wat fout gegaan tijdens mijn nummerbehoud.
ik loop nu al 3-4 maanden met de verkeerde nummer.
En word nog steeds niet goed geholpen. Er word gezegd dat ik een andere simkaart moet kopen bij een andere provider en nummerbehoud moet doen. Maar mijn vraag is dan ‘kan dat nog want heb dit abonnement al 3-4 maanden. Maar wil nog wel mijn oude nummer. De jongen die me dit verkocht zei dat het wel lukte.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 augustus 2019, 09:27

Gegevens ontvangen, nummerbehoud achteraf is alsnog mogelijk. Klant hierover middels PB geïnformeerd.

Topic wordt hierbij gesloten.

Fijn weekend!
Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Tiamo,

Ik kijk het graag voor je na. Kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kan ik voor je aan de slag.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Gegevens ontvangen, nummerbehoud achteraf is alsnog mogelijk. Klant hierover middels PB geïnformeerd.

Topic wordt hierbij gesloten.

Fijn weekend!
Petra