beantwoord

Nummerbehoud van prive naar zakelijk niet mogelijk?

Ik ben al 3 jaar klant bij jullie en omdat ik sinds kort als ZZPer werk wil ik dit nummer, met natuurlijk het behoud van mijn nummer, omzetten naar zakelijk. Graag met een nieuw toestel en abonnement. Ik heb jullie hierover gebeld en ik krijg te horen dat het niet mogelijk is! Dat menen jullie niet!? Dus ik moet overstappen naar de concurrent om mijn nummer om te zetten in een zakelijk nummer? Is er dan helemaal niets mogelijk?

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 15:15

Hoi Monica,
Hmm dat klinkt wel apart. Ik had je echt heel graag geholpen. Normaalgesproken kan het wel, maar blijkbaar is er een mankement in ons systeem waardoor we jou dus niet naar wens kunnen helpen. Dat is natuurlijk een zeer slechte zaak. Ik had dit zo graag anders gezien. Ik vind het heel erg dat jij hier dus de dupe van bent en wat al helemaal jammer is is dat je hierdoor bent overgestapt. 😞
Kan ik nu nog iets voor je betekenen?
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Monica22,
Dat vind ik zeer merkwaardig. Ik heb even voor je gekeken op de zakelijke pagina van Tele2 en ik heb gewoon even wat rondgeklikt. Ik heb toen als voorbeeld de Samsung Galaxy S6 aangeklikt. Als je op bestellen drukt, zie je bij het vierde kopje Nummerbehoud. Hieruit maak ik op dat dat wel gewoon mogelijk is.

We hebben een speciale zakelijke lijn. Dat nummer is 0800-2150. Heb je dat nummer gebeld?
Groetjes Kiko
Hi Kiko,

Hartelijk dank voor je reactie. Maar het blijkt toch echt niet te kunnen momenteel! Ik vind het ook zeer merkwaardig en vooral erg klant onvriendelijk. Ik heb 3 verschillende nummers van jullie gebeld, incl. 0800-2150 en elke keer krijg ik te horen dat het (ivm een storing in het systeem, die voorlopig nog echt niet opgelost is) echt niet kan. Tevens heb ik dit per mail bevestigd gekregen van een Account Manager van jullie.

Ik had graag zowel een nieuw toestel als een nieuw zakelijk abonnement bij jullie besteld maar als nummer behoud niet mogelijk is houdt het voor mij echt op. Dit terwijl een nieuwe klant dat wel kan. Ongelofelijk.

Ik raad dus iedereen aan als klant niet over te stappen van een privé naar een zakelijk abonnement. Ik ben inmiddels overgestapt naar de concurrent, ook zij hebben goede aanbiedingen als je beetje goed zoekt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Monica,
Hmm dat klinkt wel apart. Ik had je echt heel graag geholpen. Normaalgesproken kan het wel, maar blijkbaar is er een mankement in ons systeem waardoor we jou dus niet naar wens kunnen helpen. Dat is natuurlijk een zeer slechte zaak. Ik had dit zo graag anders gezien. Ik vind het heel erg dat jij hier dus de dupe van bent en wat al helemaal jammer is is dat je hierdoor bent overgestapt. 😞
Kan ik nu nog iets voor je betekenen?
Groetjes Kiko