beantwoord

Nummerbehoud Tele2

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste Tele2,

Momenteel heb ik mijn abonnement lopen bij Telfort. Nu wil ik graag overstappen naar jullie! Ik wil mijn telefoon alleen eerder dan 2 maanden voor de opzegtermijn... Is het mogelijk nu al mijn nieuwe abonnement af te sluiten, en later alsnog nummerbehoud aan te vragen binnen de periode dat mijn oude abonnement eindigt? Ik had namelijk gelezen dat dit wel bij Simyo mogelijk is! Ben benieuwd!

Groeten,

Michiel

icon Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 6 maart 2016, 12:25

Hoi Michiel,

Helaas is het vooralsnog niet mogelijk achteraf nummerportering aan te vragen. In dat geval zit je toch aan dat aantal maanden vast tenzij je ervoor kiest om het toestel ergens los aan te schaffen en een Sim Only af te sluiten.

Groetjes

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Gewoon je telefoon laten komen en de sim overzetten. De Tele2 sim doe je er pas in als het nummer is overgezet. Kan je voorlopig gewoon op het oude netwerk met de nieuwe telefoon bellen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Michiel,

Helaas is het vooralsnog niet mogelijk achteraf nummerportering aan te vragen. In dat geval zit je toch aan dat aantal maanden vast tenzij je ervoor kiest om het toestel ergens los aan te schaffen en een Sim Only af te sluiten.

Groetjes