beantwoord

Nummerbehoud Tele2

• 26 februari 2016
  • 6 reacties
  • 156 x bekeken

WAT doen jullie mij aan tele2! Op 29 januari een nieuwe abonnement afgesloten bij tele2. Meerdere malen bericht ontvangen dat de nummerbehoud op 26 februari om 09:00 zal gebeuren. Vanochtend dus gezien dat mijn huidige simkaart van vorige provider niet meer werkt. Ik dus netjes de nieuwe van Tele 2 erin doen. Maar geen bereik!. Meerdere malen gebeld om een oplossing te vinden. Alle instellingen meerdere malen geprobeerd. Maar geen resultaat! Aan de telefoon kunnen ze mij niet helpen. Ze zijn gewoon niet op de hoogte van wat er mis is. Waarom wordt mijn huidige provider buiten werking gesteld als de nieuwe nog niet gereed is!

Ik zit nu dus met mijn afstuderen en heb contact met diverse bedrijven. Ik zou vandaag gebeld worden door bedrijven om het resultaat van mij sollicitatie te horen. Daarnaast werk ik weekenden en heb mijn telefoon doorgaans nodig! Laatste wat ik heb gehoord van tele2 klantenservice is dat het van 2 tot 15 werkdagen kan duren. Ik heb mijn telefoonnummer nu echt nodig! Ik kan niet eens een dag zonder laat staan 2 werkdagen. Dat zou inhouden dat ik de komende 4 dagen in ieder geval onbereikbaar ben en daarna is nog onbekend.

Ik heb nu al spijt dat ik ben overgestapt en ik wil mijn contract ontbinden. ZO kan het echt niet.!
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 2 maart 2016, 10:20

Ik heb 4 dagen zonder bereik gezeten. Ik was volledig onbereikbaar en ik kon mijn betalingen niet doen, omdat mij tan functie op dat nummer zat.

Uiteindelijk maar zelf besloten om naar de tele 2 winkel in den haag te gaan. Met een simwissel is alles opgelost. Ik had dus een kapotte simkaart opgestuurd gekregen. En niemand van de klantenservice kon mij vertellen dat dit het geval kon zijn....

Goed dat je zelf het initiatief hebt genomen om naar de winkel te gaan! Dat het aan een kapotte (nieuwe) simkaart ligt was natuurlijk een van de mogelijkheden, waarom niemand daarvan is uitgegaan kan ik natuurlijk niet zeggen. Belangrijkste is dat je weer verbinding hebt!

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Bij nummerportering kan je nummer pas opgebouwd worden, nadat de nieuwe provider een seintje heeft gehad van de oude provider, dat de oude provider je abonnement heeft beëindigd. Nu is er altijd een risico bij het opbouwen van een product, en al helemaal i.c.m. een portering. Dat is helaas bij elke provider zo.

Dat gezegd hebbende, kun je nog eens checken?
Als ik dit had geweten was ik nooit overgestapt. Waarom wordt mij niet verteld dat dit zo lang kom duren. Hiervoor heb ik nooit zo een probleem gehad bij andefe profiders.
Ik heb nog altijd geen verbinding.
Badge +4
Hoi Sinan70tg,

Zoals Siebel aan aangeeft horen wij een signaal te krijgen van je oude provider, desalniettemin blijft het natuurlijk vervelend als zoiets dergelijks gebeurt. Nu zijn er inmiddels een paar dagen verstreken, is het reeds geactiveerd?

Groetjes
Ik heb 4 dagen zonder bereik gezeten. Ik was volledig onbereikbaar en ik kon mijn betalingen niet doen, omdat mij tan functie op dat nummer zat.

Uiteindelijk maar zelf besloten om naar de tele 2 winkel in den haag te gaan. Met een simwissel is alles opgelost. Ik had dus een kapotte simkaart opgestuurd gekregen. En niemand van de klantenservice kon mij vertellen dat dit het geval kon zijn....
Badge +4
Goed dat je zelf het initiatief hebt genomen om naar de winkel te gaan! Dat het aan een kapotte (nieuwe) simkaart ligt was natuurlijk een van de mogelijkheden, waarom niemand daarvan is uitgegaan kan ik natuurlijk niet zeggen. Belangrijkste is dat je weer verbinding hebt!

Groetjes
Badge +4

Groetjes