beantwoord

Nummerbehoud te vroeg ingegaan

• 28 juli 2020
  • 8 reacties
  • 165 x bekeken

Hoi,

Ik heb gister een SIM Only abonnement aangevraagd, samen met nummerbehoud. Ik kwam er achter dat dit abonnement pas 11 augustus ingaat. Maar nummer behoud is vanmorgen door jullie (heel snel, wel fijn, maar niet zo handig van mij) geregeld. Ik heb niet goed gelezen, denk ik. Maar dit nummerbehoud is niet zo handig want nu kan ik tot 11 augustus niet met mijn oude vorm (vodafone prepaid) bellen en internetten. Ik wil nummerbehoud dus uitstellen tot 11 aug, of dat het abonnement eerder ingaat. Of als er een andere goede oplossing is, dat zou super zijn! Ik weet het niet zo goed, wat handig is.

Wel is het onhandig om geen internet en bellen te hebben nu. Ik wordt via de website doorgestuurd naar telefonisch contact opnemen, maar ik kan niet bellen op dit moment, dus dat is niet mogelijk. 

Vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door eric 28 juli 2020, 11:01

Dat is het mooie met prepaid, er is door Vodafone geen opzegtermijn aan verbonden. Het is helaas niet mogelijk dit weer terug te draaien. De Vodafone sim is niet meer te activeren.

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is nummerbehoud vandaag al uitgevoerd, of wat voor datum heb je bevestigd gekregen?

Ja, vanochtend werd ik ermee wakker! Dat het is uitgevoerd!

Reputatie 7
Badge +4

Dat is het mooie met prepaid, er is door Vodafone geen opzegtermijn aan verbonden. Het is helaas niet mogelijk dit weer terug te draaien. De Vodafone sim is niet meer te activeren.

zou ik dan voor 15 dagen een tijdelijke simkaart moeten/kunnen kopen?

Reputatie 7
Badge +1

Als je nummer is overgezet naar Tele2 dan gaat ook meteen je contract in. Heb je de nieuwe simkaart al geprobeerd? Wellicht moet deze nog eerst geactiveerd worden door de klantenservice (of zelf via een link in één van de mails die je hebt ontvangen).

Reputatie 4
Badge

Hey @Tanyavdd, welkom op onze Community! En natuurlijk van harte welkom bij Tele2. Tof dat je voor ons hebt gekozen. Het nummerbehoud is soepel en vlot verlopen zie ik. Dit komt onder andere doordat Vodafone gelijk het nummer heeft vrijgegeven. Zoals @eric aangaf is er geen opzegtermijn verbonden aan prepaid. Het is niet mogelijk om het terug te draaien. Goede tip van @pipodeclown, check inderdaad of je nieuwe simkaart al actief is. Bij nieuwe sim-only abonnement gaat dit namelijk automatisch. Check voor meer informatie hierover onze website. Als dit niet zo is bij jou, trek dan aan de bel. Dan maak ik er werk van! :muscle_tone4:  Wil je ons op de hoogte houden? 

Hoi!

Ik heb net de simkaart in mijn telefoon gestopt en ik geloof dat t werkt! het abonnement is per gister ingedaan. Bedankt allemaal!

Reputatie 4
Badge

Yes, goed om te horen @Tanyavdd. Bedankt voor de update! :smile: Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je altijd terecht op onze Community.

Reageer