beantwoord

Nummerbehoud + startdatum abonnement

• 15 februari 2016
  • 1 reactie
  • 111 x bekeken

Dag,

Ik heb onlangs (anderhalve maand geleden) voor het eerst geprobeerd een abonnement met nummerbehoud aan te vragen. Dit abonnement is tegelijk aangevraagd met een ander abonnement. Omdat er bij het invullen van de gegevens van de identiteitskaart verschil was, is er 1 abonnement niet goed afgerond.
Ik heb vervolgens contact gehad met de klantenservice om te vragen hoe dit zat. Ik kreeg hier een medewerker aan de telefoon die zijn tijd nam om alles uit te zoeken. Hij vertelde mij waarom de aanvraag was afgekeurd (er waren per ongeluk 2 geboortedata op 1 bsn ingevuld). Hij wist niet hoe hij een abonnement kon annuleren en adviseerde mij om het abonnement nog eens aan te vragen met een andere vorm van legitimatie, een rijbewijs bijvoorbeeld.
Dit heb ik gedaan, maar ook van dit nummerbehoud heb ik niks gehoord. Ik wacht ondertussen 2 maanden op de overname van dit nummer en de hulp die ik heb kunnen vinden is met moeite verkregen. Ik hoop dan ook dat ik via dit forum een medewerker aan de telefoon krijg die het abonnement voor mij kan annuleren/ de gegevens kan aanpassen.
Groet Bastijn
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 18 februari 2016, 19:25

Hoi Bastijn,
Wat leuk dat je bij Tele2 een abonnement wilt afsluiten. Helaas kan ik zulke handelingen niet uitvoeren. Hiervoor moet je echt bij de telefonische klantenservice zijn.
Sorry!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bastijn,
Wat leuk dat je bij Tele2 een abonnement wilt afsluiten. Helaas kan ik zulke handelingen niet uitvoeren. Hiervoor moet je echt bij de telefonische klantenservice zijn.
Sorry!
Groetjes Kiko