Gisteren heb ik een bestelling gedaan bij Tele2 m.b.t. Sim only incl. nummerbehoud.
[7 mei, 16:08] Om je aanvraag voor nummerbehoud af te ronden, verzoeken we om dit bericht binnen 24 uur te beantwoorden met de volgende code: We houden contact, Tele2
[7 mei, 16:09] Beste klant, bedankt voor je reactie. We gaan nu je aanvraag voor nummerbehoud in gang zetten. Dit duurt ongeveer 2 werkdagen. We houden contact, Tele2
[7 mei, 17:47] Beste klant, gelukt! De activatiedatum van je nieuwe simkaart is gewijzigd naar 09.05.2018 om 08:00. Op dat moment wordt je huidige nummer overgezet op je nieuwe simkaart. We houden contact, Tele2
Vraag 1: betekent dit hierboven dat nummerbehoud al is goedgekeurd door oude provider Hollandsnieuwe?
Vraag 2: als nummerbehoud gepland staat op 9 mei; wanneer wordt de simkaart verwacht via de post? Ná de activatie dus op of ná 9 mei of ervoor, dus vandaag, 8 mei?
Vraag 3: wanneer krijg ik de startdatum van mijn abonnement bij de status(sen) in MijnTele2 te zien?
Vraag 4: zou nummerbehoud nog vervroegd kunnen worden naar vandaag, aangezien dat wat gemakkelijker is i.v.m. school (maar ook omdat ik al tegen het dataplafond van mijn huidige provider op zit?) :)
Alvast bedankt!
Beste antwoord door eric
Vraag 1: betekent dit hierboven dat nummerbehoud al is goedgekeurd door oude provider Hollandsnieuwe?
> JA
Vraag 2: als nummerbehoud gepland staat op 9 mei; wanneer wordt de simkaart verwacht via de post? Ná de activatie dus op of ná 9 mei of ervoor, dus vandaag, 8 mei?
> Deze portering gaat wel HEEL snel.. de sim wordt pas verstuurd als de portering is goedgekeurd. Dus eerder dan morgen kan hij niet aankomen bij je.
Vraag 3: wanneer krijg ik de startdatum van mijn abonnement bij de status(sen) in MijnTele2 te zien?
> Startdatum wordt 9 mei. Je kunt alvast een mijn.tele2.nl account aanmaken
Vraag 4: zou nummerbehoud nog vervroegd kunnen worden naar vandaag, aangezien dat wat gemakkelijker is i.v.m. school (maar ook omdat ik al tegen het dataplafond van mijn huidige provider op zit?) ?
>Waarschijnlijk heb je nu een prepaid gezien de snelheid van porteren. Maar nog eerder dan 2 dagen? Nee, het zou ook fijn zijn als je morgen een werkende simkaart hebt.
Bekijk origineel bericht
> JA
> Deze portering gaat wel HEEL snel.. de sim wordt pas verstuurd als de portering is goedgekeurd. Dus eerder dan morgen kan hij niet aankomen bij je.
> Startdatum wordt 9 mei. Je kunt alvast een mijn.tele2.nl account aanmaken
Vraag 4: zou nummerbehoud nog vervroegd kunnen worden naar vandaag, aangezien dat wat gemakkelijker is i.v.m. school (maar ook omdat ik al tegen het dataplafond van mijn huidige provider op zit?) ?
>Waarschijnlijk heb je nu een prepaid gezien de snelheid van porteren. Maar nog eerder dan 2 dagen? Nee, het zou ook fijn zijn als je morgen een werkende simkaart hebt.