beantwoord

Nummerbehoud Sim only

• Rijzende ster
  • 18 reacties
Goedendag,

Gisteren heb ik een bestelling gedaan bij Tele2 m.b.t. Sim only incl. nummerbehoud.

[7 mei, 16:08] Om je aanvraag voor nummerbehoud af te ronden, verzoeken we om dit bericht binnen 24 uur te beantwoorden met de volgende code: We houden contact, Tele2

[7 mei, 16:09] Beste klant, bedankt voor je reactie. We gaan nu je aanvraag voor nummerbehoud in gang zetten. Dit duurt ongeveer 2 werkdagen. We houden contact, Tele2

[7 mei, 17:47] Beste klant, gelukt! De activatiedatum van je nieuwe simkaart is gewijzigd naar 09.05.2018 om 08:00. Op dat moment wordt je huidige nummer overgezet op je nieuwe simkaart. We houden contact, Tele2

Vraag 1: betekent dit hierboven dat nummerbehoud al is goedgekeurd door oude provider Hollandsnieuwe?

Vraag 2: als nummerbehoud gepland staat op 9 mei; wanneer wordt de simkaart verwacht via de post? Ná de activatie dus op of ná 9 mei of ervoor, dus vandaag, 8 mei?

Vraag 3: wanneer krijg ik de startdatum van mijn abonnement bij de status(sen) in MijnTele2 te zien?

Vraag 4: zou nummerbehoud nog vervroegd kunnen worden naar vandaag, aangezien dat wat gemakkelijker is i.v.m. school (maar ook omdat ik al tegen het dataplafond van mijn huidige provider op zit?) 🙂

Alvast bedankt!

icon Beste antwoord door eric 8 mei 2018, 13:08

Vraag 1: betekent dit hierboven dat nummerbehoud al is goedgekeurd door oude provider Hollandsnieuwe?
> JA

Vraag 2: als nummerbehoud gepland staat op 9 mei; wanneer wordt de simkaart verwacht via de post? Ná de activatie dus op of ná 9 mei of ervoor, dus vandaag, 8 mei?
> Deze portering gaat wel HEEL snel.. de sim wordt pas verstuurd als de portering is goedgekeurd. Dus eerder dan morgen kan hij niet aankomen bij je.

Vraag 3: wanneer krijg ik de startdatum van mijn abonnement bij de status(sen) in MijnTele2 te zien?
> Startdatum wordt 9 mei. Je kunt alvast een mijn.tele2.nl account aanmaken

Vraag 4: zou nummerbehoud nog vervroegd kunnen worden naar vandaag, aangezien dat wat gemakkelijker is i.v.m. school (maar ook omdat ik al tegen het dataplafond van mijn huidige provider op zit?) 🙂
>Waarschijnlijk heb je nu een prepaid gezien de snelheid van porteren. Maar nog eerder dan 2 dagen? Nee, het zou ook fijn zijn als je morgen een werkende simkaart hebt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
> JA

> Deze portering gaat wel HEEL snel.. de sim wordt pas verstuurd als de portering is goedgekeurd. Dus eerder dan morgen kan hij niet aankomen bij je.

> Startdatum wordt 9 mei. Je kunt alvast een mijn.tele2.nl account aanmaken

>Waarschijnlijk heb je nu een prepaid gezien de snelheid van porteren. Maar nog eerder dan 2 dagen? Nee, het zou ook fijn zijn als je morgen een werkende simkaart hebt.
Dank.

Nee, ik had een abonnement van Hollandsnieuwe en porteren is inderdaad snel gegaan! Hopen dat morgen de simkaart aankomt, anders zit ik - na de activatie morgenochtend om 08:00 uur - een dag zonder abonnement aangezien dan de portatie al in gang is gezet..
Hij is al binnen, zojuist de simkaart binnengekregen met de post, dus vanaf morgen eindelijk unlimited data! Thanks!
Reputatie 7
Badge +4
wow, dus het kan echt snel... Nou, veel plezier ermee vanaf morgen!
Hi bramwnl,

Welkom bij Tele2! Werkt inmiddels alles?

Groetjes Berber
Jazeker, alleen in Weert geen 4G? Terwijl het er wel zou moeten zijn 🙂. Zie mijn nieuw aangemaakte topic.
Voor de overzichtelijkheid zal ik dit topic dan sluiten. Praten we in het andere topic verder 😉

Groetjes Berber