Nummerbehoud op later moment

• 9 January 2017
  • 5 reacties
  • 550 x bekeken

Ik wil heel graag weg bij mijn huidige provider, maar het contract loopt pas eind mei af. Stel, ik zou nu een mobiel abonnement aanvragen bij Tele2 zonder nummerbehoud en vervolgens het abonnement bij mijn huidige provider afkopen met nummerbehoud, kan ik dan als dat nummer vrijgegeven wordt, Tele2 bellen en vragen of ik dat oude nummer weer mag hebben?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je moet eerst je abonnement opzeggen bij je huidige provider en een afkoopsom overeenkomen. Dan krijg je een speciale code die Tele2 bij het aanvragen van nummerbehoud moet vermelden om aan te geven dat jij al weg mag daar.
Oké, maar kan Tele2 dat ook doen voor een abonnement dat ik al heb afgenomen? Dus ik sluit vandaag een abonnement af bij Tele2 en zeg morgen op bij mijn huidige provider, kan ik over een maand dan nog het oude nummer krijgen?
Reputatie 7
Badge +4
Nee. Bij aanvraag nieuw abonnement moet je direct nummerbehoud met alle info vermelden. Dus start bij je oude provider.
Google even op nummer porteren / na porteren. Het gegeven antwoord van Eric is helaas onjuist. Providers of beter gezegd de medewerkers zijn niet happig op porteren op een later moment maar het is zeker mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Bij Tele2 niet dus.