beantwoord

Nummerbehoud nieuwe simkaart

  • 10 December 2020
  • 3 reacties
  • 440 x bekeken

Hoi,

Ik ben ongeveer 2 jaar klant bij tele2.

Nu heb ik heb vorige week een nieuwe simkaart van Tele2 ontvangen,

en vraag ik mij of ik mijn nummer behoud na het activeren van deze nieuwe simkaart. 

Ik kon het niet duidelijk herleiden in de brief, mail of op de website. Vandaar dat ik mijn vraag hier maar eens opgooi. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. 

 

Met vriendelijke groet, 

Dean

icon

Beste antwoord door pipodeclown 11 December 2020, 00:06

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Heb een nieuw kontrakt met een simkaart met eennieuw nummer. Was niet de bedoeling. Was al bij tele2 en heb meer data nodig.

Reputatie 7

Heb een nieuw kontrakt met een simkaart met eennieuw nummer. Was niet de bedoeling. Was al bij tele2 en heb meer data nodig.

Dan heb je mogelijk niet verlengd maar een nieuw abonnement besteld. Beste advies is dan om de bestelling direct te annuleren via de klantenservice en dan alsnog je abonnement te verlengen.

Reputatie 7

Als je voor je huidige abonnement een nieuwe simkaart hebt ontvangen dan behoud je je nummer. Zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd is je nummer op de nieuwe simkaart te gebruiken.

Reageer