beantwoord

Nummerbehoud nieuw sim only abonnement

• 27 juli 2019
  • 9 reacties
  • 205 x bekeken

Hallo.

Ik heb vandaag een nieuw sim only abonnement afgesloten met nummerbehoud. Maar nu kom ik erachter dat dat nummer al afgesloten is en kan de simkaart niet activeren. Hoe zou ik dit kunnen veranderen. Ik heb de simkaart gelijk bij mediamarkt meegekregen.
Mvg paula vermeer
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 30 juli 2019, 11:20

Hallo Paula,

Heb je je bestelling gedaan via een (R)etailer en is het niet gelukt om je telefoonnummer over te nemen van je huidige provider dan krijg je een nieuw telefoonnummer toegewezen.
Ik kan voor je kijken of nummerbehoud alsnog mogelijk is of heb je inmiddels je order geannuleerd?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Wil je nu alsnog een nieuw nummer of je oude nummer?
Maakt me niet zo heel veel uit als ik de simkaart maar kan activeren. Maar denk dat dat afgesloten nummer sowieso niet meer kan?

Mvg paula
Reputatie 7
Badge +4
Heb je er ook een toestel bijgekregen? In dat geval krijg je automatisch een nieuw nummer. Het abonnement moet dan namelijk wel in kunnen gaan zodat de telefoon kan worden afbetaald.
Nee ik heb voor sim only gekozen.
Reputatie 7
Badge +4
Dan ga je de bestelling bij media markt annuleren.
OK dank je wel. Ga ik dat proberen
Reputatie 4
Badge
Hallo Paula,

Heb je je bestelling gedaan via een (R)etailer en is het niet gelukt om je telefoonnummer over te nemen van je huidige provider dan krijg je een nieuw telefoonnummer toegewezen.
Ik kan voor je kijken of nummerbehoud alsnog mogelijk is of heb je inmiddels je order geannuleerd?

Groet Petra
Bedankt voor de antwoorden. Het is inmiddels gelukt.
Reputatie 4
Badge
Goed om te horen Paula, ik ga het topic hierbij dan ook weer sluiten.

Fijne dag, groet Petra