beantwoord

Nummerbehoud na opzegging contract

• 26 januari 2018
  • 3 reacties
  • 687 x bekeken

Tele2 Team,

Vorige maand heb ik mijn contract opgezegd bij mijn oude provider. Nu wil ik bij Tele2 een nieuwe contract afsluiten maar graag mijn nummer behouden. Kunnen jullie dat voor mij regelen, gezien ik de sms van Tele2 niet kan ontvangen. Is er toevallig een andere manier om mijn telefoonnummer te verifiëren?

Mvg,

Dirk
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 27 januari 2018, 10:34

Hoi Dirk,

Wanneer je je abonnement bij je huidige provider al hebt opgezegd, dan kunnen we helaas geen nummerbehoud meer aan vragen. Ligt de opzegdatum in de toekomst, dan kunnen we dit nog wel voor je in orde maken. Ik help je graag, mocht je nummer nog niet opgezegd zijn (dus inactief) dan kan ik voor je kijken hoe je zo snel mogelijk nummerbehoud kunt aanvragen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als je contract bij je oude provider inmiddels is afgelopen dan is je nummer nu vrijgevallen en niet meer te porteren. Als je contract nog loopt dan zsm je oude provider doorgeven dat je je nummer mee wilt nemen en kijken of dat nog mogelijk is.

De juiste procedure om je nummer mee te nemen naar een nieuwe provider is om bij je nieuwe provider een abonnement aan te vragen met nummerbehoud. Je nieuwe provider zegt dan je oude contract op en regelt samen met je oude provider dat je nummer wordt overgenomen. Je zou dus dan zelf niet je oude abonnement moeten opzeggen.
Reputatie 4
Badge
Hoi Dirk,

Wanneer je je abonnement bij je huidige provider al hebt opgezegd, dan kunnen we helaas geen nummerbehoud meer aan vragen. Ligt de opzegdatum in de toekomst, dan kunnen we dit nog wel voor je in orde maken. Ik help je graag, mocht je nummer nog niet opgezegd zijn (dus inactief) dan kan ik voor je kijken hoe je zo snel mogelijk nummerbehoud kunt aanvragen.

Mark
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.