beantwoord

Nummerbehoud KPN

• 18 mei 2017
  • 1 reactie
  • 150 x bekeken

Ik heb vorige week een abonnement bij TELE2 afgesloten alleen mijn KPN abonnement liep pas af op 31 augustus, ik had dit helaas verkeerd bekeken, en is mijn nummerbehoud afgewezen. Nu is niet mijn vraag of ik dan 2 abonnementen betaal (want dat is toch wel zo) maar is mijn vraag: Is het nog mogelijk (nu ik mijn Tele2 06-nummer al heb) om op een later moment - begin juli - nummerbehoud opnieuw aan te vragen en alsnog mijn nieuwe nummer van Tele2 naar het oude nummer van KPN te veranderen?

Met vriendelijke groet,
Quincy Donker
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 19 mei 2017, 15:33

Hoi Quincy! Welkom op ons forum!

Leuk dat je een bestelling ons hebt geplaatst! Hoe we met een afwijzing van je nummerbehoud omgaan hangt af van of je via onze website/klantenservice hebt besteld of dat je dit via een (web)winkel hebt gedaan.

-Rechtstreeks bij ons?
Als je nummerbehoud wordt afgewezen zullen we je bestelling annuleren. Je kan 2 maanden voor de einddatum van je contract bij KPN een nieuwe bestelling met nummerbehoud plaatsen (of nu een abonnement met een nieuwe nummer afsluiten.

-Bij een (web)winkel?
Dan heb krijg je een nieuw nummer als je nummerbehoud wordt afgewezen. Je kunt meteen gebruik maken van de simkaart die je van de winkel hebt meegekregen.

Wat het antwoord op je tweede vraag betreft: Zolang je een 4G abonnement hebt en er lopen geen andere bestellingen is het mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Dit kan vanaf 2 maanden voor de einddatum van je abonnement bij KPN. Zodra je nummer door ons wordt overgenomen komt je nieuwe nummer te vervallen. Dit is verder helemaal gratis en heeft geen invloed op de looptijd van je abonnement :)

Genoeg info zo? Laat het me weten als je nog met vragen zit.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hoi Quincy! Welkom op ons forum!

Leuk dat je een bestelling ons hebt geplaatst! Hoe we met een afwijzing van je nummerbehoud omgaan hangt af van of je via onze website/klantenservice hebt besteld of dat je dit via een (web)winkel hebt gedaan.

-Rechtstreeks bij ons?
Als je nummerbehoud wordt afgewezen zullen we je bestelling annuleren. Je kan 2 maanden voor de einddatum van je contract bij KPN een nieuwe bestelling met nummerbehoud plaatsen (of nu een abonnement met een nieuwe nummer afsluiten.

-Bij een (web)winkel?
Dan heb krijg je een nieuw nummer als je nummerbehoud wordt afgewezen. Je kunt meteen gebruik maken van de simkaart die je van de winkel hebt meegekregen.

Wat het antwoord op je tweede vraag betreft: Zolang je een 4G abonnement hebt en er lopen geen andere bestellingen is het mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Dit kan vanaf 2 maanden voor de einddatum van je abonnement bij KPN. Zodra je nummer door ons wordt overgenomen komt je nieuwe nummer te vervallen. Dit is verder helemaal gratis en heeft geen invloed op de looptijd van je abonnement :)

Genoeg info zo? Laat het me weten als je nog met vragen zit.