beantwoord

Nummerbehoud en oude abonnement

  • 19 February 2022
  • 1 reactie
  • 53 x bekeken

Mijn huidige abonnement (bij tele2) loopt tot en met vandaag, bij verlenging is iets mis gegaan en heb ik een nieuw abonnement aangevraagd (ipv een verlenging). Ik heb er achteraan gebeld en nummerbehoud zou vanaf vandaag ingaan en dan zou ik de nieuwe simkaart moeten gaan gebruiken. Deze heb ik vandaag geprobeerd maar is actief met een nieuw nummer, ik heb verder ook nog geen bericht gehad vandaag of deze week en heb net dus nog een keer gecheckt en mijn nummerbehoud is blijven staan op 9/3 (en niet omgezet naar vandaag zoals de bedoeling was). Kan ik nu tot 9 maart deze simkaart blijven gebruiken? Ondanks dat mijn huidige abonnement eigenlijk vandaag afloopt?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 1 March 2022, 09:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey Ilona, excuses voor de vertraagde reactie, maar ik ben er nu voor je! Heb je toevallig inmiddels contact gehad met een van mijn collega's? Of is je nummerbehoud al ingegaan?

Zo niet, stuur me dan even het ordernummer van je nieuwe bestelling, dan pak ik die er direct bij en zoek ik het voor je uit! :blush: