beantwoord

Nummerbehoud bliep

• 20 mei 2016
  • 5 reacties
  • 308 x bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2 en ik wilde graag prepaid nummerbehoud (https://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/nummerbehoud/). Maar hier is geen optie om Bliep te selecteren als huidige provider. Hoe kan ik nu toch nog mijn oude nummer van Bliep naar mijn nieuwe Tele2 abonnement overzetten?

Groetjes,

Michelle
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 26 mei 2016, 16:02

Nee Bliep is op het moment een beetje omslachtig. Helaas is het dus vooralsnog niet mogelijk achteraf het nummer in te porteren.
Als ik je een tip mag geven, regel nummerbehoud altijd vooraf! Is nu natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd maar voor in het vervolg.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +4
Hoi Michelle,

Superleuk dat je een abonnement bij ons hebt afgenomen. Is deze overigens al ingegaan? Als dat het geval is kan je namelijk op het moment voor Bliep achteraf het nummer importeren.

Klopt het dat je abonnement reeds geactiveerd is met een nieuw nummer?

Groetjes Maurice
Hoi Maurice,

Ja mijn abonnement is al ingegaan en met een nieuw nummer. Ah echt dat is super maar ik kon dit nergens vinden op de site?

Groetjes,

Michelle
Badge +4
Nee Bliep is op het moment een beetje omslachtig. Helaas is het dus vooralsnog niet mogelijk achteraf het nummer in te porteren.
Als ik je een tip mag geven, regel nummerbehoud altijd vooraf! Is nu natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd maar voor in het vervolg.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!

Groetjes
Oh maar ik had gezien dat het bij iemand anders die hetzelfde probleem had, het wel nog was gelukt om het achteraf te importeren.

Groetjes,

Michelle
Badge +4
Klopt, hier is een aparte constructie tooegepast om het een keer werkend te krijgen. Helaas is er nog geen proces om dit te generaliseren. De personen die dit destijds hebben gedaan hebben andere verantwoordelijkheden dus kunnen die helaas niet elke keer doen.

Vooralsnog heb ik geen goed nieuws voor je Michelle, sorry!