beantwoord

Nummerbehoud bij opzeggen

• 9 september 2019
  • 7 reacties
  • 159 x bekeken

Hallo,

Ik vroeg me af wat er gebeurt met mijn nummer als ik mijn mobiele abonnement opzeg. Hoe lang blijft het nummer hierna nog bereikbaar op de simkaart?

Daarnaast vroeg ik me af wanneer het mogelijk is om een e-sim aan te vragen bij Tele2.

Alvast bedankt! Fijne avond.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 10 september 2019, 16:10

@lalala456 Hé hallo, wanneer je je abonnement gaat opzeggen dan komt je nummer te vervallen tenzij je inderdaad overstapt naar een andere provider met nummerbehoud.
In dat geval dien je niet op te zeggen, dat doet je nieuwe provider voor je.

Wil je gebruik maken van eSIM dan kun je daarvoor terecht bij T-Mobile. Let wel, de e-SIM is alleen geschikt voor de nieuwste iPhones.
Kijk op de website van T-Mobile voor meer informatie en geschikte toestellen.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Je nummer is alleen bereikbaar zolang jij een abonnement hebt, zodra dat stopt vervalt je nummer en is dus niet meer bereikbaar.

Volgens Arjan van Tele2 is e-sim nog niet aan te vragen bij Tele2 en is het ook onbekend wanneer dit wel mogelijk wordt, zie hier zijn bericht hierover: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/esim-77435
Reputatie 7
Badge +4
Maar als je een nieuw abonnememt aanvraagt bij T-mobile met nummerbehoud;
- dan wordt je Tele2 abonnement opgezegt
- dan kun je een esim krijgen
- blijft je nummer bestaan
- heb je geen dubbele kosten, het nieuwe sbonnememt gaat pas in als de oude stopt.
Hallo,

Je nummer is alleen bereikbaar zolang jij een abonnement hebt, zodra dat stopt vervalt je nummer en is dus niet meer bereikbaar.

Volgens Arjan van Tele2 is e-sim nog niet aan te vragen bij Tele2 en is het ook onbekend wanneer dit wel mogelijk wordt, zie hier zijn bericht hierover: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/esim-77435

Hartelijk dank voor je antwoord! En bedankt ook voor de link naar de info over e-sim!
Maar als je een nieuw abonnememt aanvraagt bij T-mobile met nummerbehoud;
- dan wordt je Tele2 abonnement opgezegt
- dan kun je een esim krijgen
- blijft je nummer bestaan
- heb je geen dubbele kosten, het nieuwe sbonnememt gaat pas in als de oude stopt.

Dank je wel voor je antwoord! Misschien is overstappen dan toch beter dan bij Tele2 blijven. Jammer!
Reputatie 4
Badge
@lalala456 Hé hallo, wanneer je je abonnement gaat opzeggen dan komt je nummer te vervallen tenzij je inderdaad overstapt naar een andere provider met nummerbehoud.

Wil je gebruik maken van eSIM dan kun je daarvoor terecht bij T-Mobile. Let wel, de e-SIM is alleen geschikt voor de nieuwste iPhones.

Groet Petra

Groet Petra

Hartelijk dank, Petra! Fijne dag nog!
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra