beantwoord

Nummerbehoud afgekeurd, maar wel 24 maanden abo

• 2 februari 2016
  • 5 reacties
  • 209 x bekeken

Ik ben een nieuwe klant bij Tele2 en ik heb netjes volgens de procedure nummerbehoud aangevraagd. Nu is mij heel snel een simkaart toegestuurd door Tele2 die geactiveerd is en nu meldt Tele2 mij dat nummerbehoud niet mogelijk is. Ik ben inmiddels meer dan 6 uur telefonisch contact, een klacht en e-mail pogingen verder. Maar tot op heden kan Tele2 mijn nummerbehoud aanvraag niet in orde maken. Ik heb zelfs contact opgenomen met de provider waar het nummer vandaan overgenomen moet worden en zij melden mij dat nummerovername naar Tele2 mogelijk moet zijn. Ik heb alle gegevens correct aangeleverd maar Tele2 wil mij niet helpen. Ik zit nu opgescheept met een abonnement voor 24 maanden waar ik eerlijk gezegd niets aan heb.

Kan Tele2 aub mijn nummerbehoud in orde maken. Dit betreft puur een wijziging in jullie systeem. Zo moeilijk kan het niet zijn!~
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 2 maart 2016, 08:45

Beste nummerbehoud,

Aangezien ik niets van je heb vernomen, ga ik er stiekem vanuit dat het inmiddels goed is gegaan. Daarom ga ik het topic nu sluiten. Mocht mijn beslissing om dat te doen overhaast zijn, laat je het dan even weten via een privébericht? :)

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi nummerbehoud,

Ik wil graag even kijken naar jouw situatie, maar ik kan niets beloven, omdat dit naar mijn weten simpelweg niet mogelijk is. Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Eventuele aanvullende informatie hoeft niet in dat privébericht, maar kun je gewoon hier plaatsen.

Groetjes,
Rick
Beste Rick,

Je collega's van Tele2 hebben mij goed nieuws gegeven :-)
Nummerportering zal op 19 feb uitgevoerd worden.

Bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Aah, kijk eens aan! Ik laat jouw klantvraag nog even open. Wil je het mij de 19e nog laten weten of alles goed is gegaan?
Dat is goed Rick. Je hoort van me.
Reputatie 4
Badge +3
Beste nummerbehoud,

Aangezien ik niets van je heb vernomen, ga ik er stiekem vanuit dat het inmiddels goed is gegaan. Daarom ga ik het topic nu sluiten. Mocht mijn beslissing om dat te doen overhaast zijn, laat je het dan even weten via een privébericht? :)

Groetjes,
Rick