beantwoord

Nummerbehoud aangevraagd

• 18 juni 2020
  • 4 reacties
  • 132 x bekeken

Ik ben net overgstapt van prepaid lycamobiel naar Tele 2.

Ik had nummerbehoud aangevraagd.

De SIM tele2 kaart heb ik ontvangen. Maar mijn oude simkaart van lyca doet het nu niet meer en kan ik dus de verificatiecode van tele 2 niet ontvangen.

Nummerbehoud heeft dus geen zin meer.

Wat moet ik doen dat ik het voorlopige tele2 nummer gewoon kan houden en de simkaart kan activeren?

icon

Beste antwoord door eric 19 juni 2020, 10:30

Je kunt op die manier niet bewijzen dat het door jou opgegeven nummer echt van jou is!  Om te voorkomen dat een persoon zomaar iemand zijn nummer kaapt is de bevestiging van de sms cruciaal. Dus neem contact op met Lyca om de simkaart te vervangen. 

Als je de Tele2 simkaart zonder nummerbehoud hebt aangevraagd, dan kun je deze nu al activeren en gebruiken. Het nummerbehoud kun je via de klantenservice alsnog regelen. (Dan wordt er door hen in het systeem jouw verzoek geplaatst, krijg je een bevestigings sms en na ca. 10 dagen wordt je nummer geporteerd)

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Laad je lycakaart met 5 euro op?

Laad je lycakaart met 5 euro op?

Ga ik proberen, bedankt!

Helaas help het opwaarderen van de oude sim kaart niet...echt kapot denk ik. Wat doe ik nu met mijn nummerbehoud aanvraag?

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt op die manier niet bewijzen dat het door jou opgegeven nummer echt van jou is!  Om te voorkomen dat een persoon zomaar iemand zijn nummer kaapt is de bevestiging van de sms cruciaal. Dus neem contact op met Lyca om de simkaart te vervangen. 

Als je de Tele2 simkaart zonder nummerbehoud hebt aangevraagd, dan kun je deze nu al activeren en gebruiken. Het nummerbehoud kun je via de klantenservice alsnog regelen. (Dan wordt er door hen in het systeem jouw verzoek geplaatst, krijg je een bevestigings sms en na ca. 10 dagen wordt je nummer geporteerd)

Reageer