beantwoord

nummerbehoud

• 4 september 2019
  • 3 reacties
  • 156 x bekeken

goedendag,

hen gisteren een nieuw mobiel gekocht en er gelijk een abonnement op genomen van jullie, heb ook gelijk nummerbehoud aangevraagd van mijn oude telefoon nu heb ik sinds gisteren een sms ontvangen waar ze vragen naar een 5 cijferige code zodat ze door kunnen gaan naar de volgende stap zodat ze mijn nummer kunnen behouden op de nieuwe simkaart maar die heb ik niet ontvangen, zou dit later binnenkomen of...

met vriendelijke groeten, Rens
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 5 september 2019, 14:40

@renswalhout Hoi Rens, Welkom!

Heb je een toestel met abonnement gekocht via een (web)winkel dan krijg je van hun je nieuwe SIMkaart. In de winkel krijg je hem meteen mee en een webwinkel stuurt deze samen met je toestel via de post. Bestelling gedaan via onze klantenservice?, ook dan wordt je alles per post toegezonden. Heb je je nummerbehoud aanvraag al bevestigd?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Reputatie 4
Badge
@renswalhout Hoi Rens, Welkom!

Heb je een toestel met abonnement gekocht via een (web)winkel dan krijg je van hun je nieuwe SIMkaart. In de winkel krijg je hem meteen mee en een webwinkel stuurt deze samen met je toestel via de post. Bestelling gedaan via onze klantenservice?, ook dan wordt je alles per post toegezonden. Heb je je nummerbehoud aanvraag al bevestigd?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Rens,

Dit staat er op de klantenservice website:

1. Nummerbehoud aanvragen
We moeten zeker zijn dat het opgegeven mobiele nummer bij jou hoort. Je ontvangt daarom eerst een SMS van het nummer 1661. Hierin vragen we je een 5-cijferige code terug te sturen. Zo valideren wij je telefoonnummer. Hoe sneller je de code terugstuurt, hoe sneller we naar de volgende stap kunnen gaan: toestemming vragen aan je huidige provider. Gemiddeld reageren onze klanten binnen 1 dag.

Staat er geen 5 cijferige code in die SMS die je ontvangen hebt?
Anders is het blijkbaar de bedoeling dat je zelf 5 willekeurige cijfers terugstuurt, je kan ook even de klantenservice bellen op 020 754 4444 om te vragen of dat i.d.d. de bedoeling is.