beantwoord

nummerbehoud

• 6 juli 2019
  • 6 reacties
  • 215 x bekeken

Ik heb momenteel 2 mobiel abonnementen en wil mijn huidige Tele2 nummer laten vervangen door het nummer van de andere provider, en opzeggen bij de andere provider. Wat is de beste manier om dit te regelen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 8 juli 2019, 12:32

Hallo Patrick,

Het is mogelijk een nummer van een andere provider over te zetten naar je huidige abonnement. Wij doen hiervoor een aanvraag bij de andere provider, jij hoeft hier verder niets voor te doen.
Ik heb hiervoor nog wel wat gegevens van je nodig. Kun je me een privébericht sturen met daarin het volgende:
Je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Daarnaast graag het nummer dat moet worden vervangen en uiteraard het nummer van de andere provider wat moet worden overgenomen.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je kunt bij Tele2 nummerbehoud aanvragen. Dan zegt Tele2 je abonnement bij je oude provider op en neemt je nummer over naar je Tele2 abonnement.
Maar kan ik dit ergens online aanvragen? Het is voor een al lopend abonnement, en dus niet bij een aanvraag voor een nieuw abonnement.
Dan laat je Tele2 het nummer porteren van je oude provider naar Tele2 en zeg je het andere op die je niet voort wilt zetten.
Reputatie 7
Badge +4
Maar kan ik dit ergens online aanvragen? Het is voor een al lopend abonnement, en dus niet bij een aanvraag voor een nieuw abonnement.
Dat kan niet online. Bel dus even de klantenservice. Het is wel van belang dat het huidige Tele2 nummer een niet ingeporteerd nummer is.
Reputatie 4
Badge
Hallo Patrick,

Het is mogelijk een nummer van een andere provider over te zetten naar je huidige abonnement. Wij doen hiervoor een aanvraag bij de andere provider, jij hoeft hier verder niets voor te doen.
Ik heb hiervoor nog wel wat gegevens van je nodig. Kun je me een privébericht sturen met daarin het volgende:
Je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Daarnaast graag het nummer dat moet worden vervangen en uiteraard het nummer van de andere provider wat moet worden overgenomen.

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Nummerovername is inmiddels verwerkt en staat gepland. Bevestiging is hiervan verzonden.
Aangezien in via het privébericht geen reactie meer heb ontvangen ga ik het topic sluiten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra