beantwoord

Nummerbehoud

Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Tele2. Hierbij heb ik nummerbehoud aangevraagd, maar dit is door T-Mobile geweigerd. Nu heb ik contact opgenomen met hun en ze vertelde mij dat dit komt omdat ik op de dag dat ik mocht verlengen direct een aanvraag heb gedaan, en dat dit soms een foutje kan opleveren, maar dat als het nu opnieuw wordt aangevraagd het goedgekeurd wordt.

Nu heb ik van Tele2 een automatische mail dat ze de aanvraag binnen 7 dagen nogmaals proberen. Helaas is mijn huidige toestel heel erg toe aan vervanging, hij is compleet gebarsten en de batterij werkt amper meer. Hierdoor zou ik het erg fijn vinden om zo snel mogelijk mijn nieuwe toestel te hebben. Ik kon nergens vinden hoe ik zelf mijn nummerbehoud opnieuw kon aanvragen en vroeg me af of Tele2 dit nu voor mij zou kunnen doen in plaats van over 7 dagen.

Alvast bedankt voor de hulp!

icon Beste antwoord door eric 4 maart 2019, 17:59

Dan kun je beter de huidige bestelling annuleren en opnieuw beginnen, dan gaan ze het gelijk weer proberen.

Bekijk origineel bericht

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan kun je beter de huidige bestelling annuleren en opnieuw beginnen, dan gaan ze het gelijk weer proberen.
Reputatie 5
Badge
Hi Aquaholic, welkom op ons forum en (alvast) welkom bij Tele2 🙂

Of we de situatie kunnen versnellen hangt van een aantal zaken af, ik kijk graag voor je na wat de mogelijkheden zijn. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Je geboortedatum én de laatste vier cijfers van je IBAN
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Hee Frenk,
Ik heb het advies van Eric opgevolgd en gebeld naar een collega van je, die heeft me geholpen een nieuw abbonoment aan te vragen en de oude voor mij geannuleerd, morgen krijg ik mijn nieuwe telefoon binnen en het probleem is opgelost!

Bedankt voor jullie reacties Eric en Frenk!
Reputatie 5
Badge
Nice, fijn om te horen. Geniet van je nieuwe telefoon 😃

Reageer